14

542 19 0
                                    

Camila
Vzbudil mě pohyb vedle mě. Když jsem otevřela oči tak jsem viděla jen Lauren záda jak běží do koupelny. Šla jsem za ní, normálně by mě pohled na Lauren co objímá záchodovou mísu rozesmál, ale ne dnes. Ne po včerejší noci.
Chytla jsem ji vlasy a hladila ji po zádech. Až dodělala svoji práci, posadila se a děkovně se na mě usmála.
"Pojď si lehnout" chytla jsem jí za ruku, zvedla jí z podlahy a táhla do postele. "Podáš mi prosím vodu" Řekla chraptivým hlasem víc než obvykle. Podala jsem jí předem připravenou sklenici vody. "Ještě něco?" Zeptala jsem se. "ano, zůstaň tu semnou" usmála se a ukázala na volné místo vedle sebe. Lehla jsem si vedle ní.
"Co se včera vůbec dělo?" Zeptala se po chvíli se smíchem v hlasu. "nic zajímavého.. tancovala si s Lucy, opila se a šla spát" odpověděla jsem sklesle i přesto, že jsem věděla že si to pamatovat nebude.
Pouze se zasmála a zavřela oči. Položila si hlavu na moje rameno a rukou mě hladila po bříšku. Naskočila mi husí kůže po celém těle. Hluboce jsem se nadechla a hlasitě polkla. Lauren se usmála nad mojí reakcí. Nespí. Přiblížila se ještě blíž a položila mi hlavu na hrudník. "Pamatuju si to- slíbila jsem ti to" zašeptala. "Ahoj prdelko!" Zavolala z chodby Lucy. Nechapavě jsem se podívala na Lauren která ze mě hned sundala ruce. Vylezla jsem celá červená z postele. "Oh ahoj Camilo" usmála se na mě. Zamávala jsem jí a odešla do kuchyně.

Lauren
Vážně nás vždycky musí někdo přerušit? Vážně?
Lucy vlezla do naší postele a začala se ke mě tulit. "Lucy není mi moc dobře" řekla jsem mírně naštvaně.  "nevadí" usmála se. "Vážně potřebuji spát, přijdu k tobě pak jo?" Dala jsem ji pusu na čelo. "Dobře" polibila mě a uraženě odešla. Bouchla jsem se polštářem do hlavy. "Je tu furt?" Vylezla Camz z kuchyně. "Ne" odpověděla jsem přez polštář.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat