Camila
Přijela jsem na hotel, rozloučila se s Shawnem. Chtěl abych šla k němu na pokoj, moc dobře jsem věděla co tím myslel. Mám strach o Lauren a navíc dnešní dávku sexu jsem si už vyčerpala. Nemůžu na to přestat myslet. Vždycky když se mě Shawn dotkne, zachvěji se pod představou že to je Lolo.Rozstvítila jsem v pokoji. Dobrý, je v pořádku. Zase spí v oblečení. Pohladila jsem ji po vlasech, sundala boty a zakryla dekou. Potřebuji sprchu.
Lehla jsem si do postele a přemýšlela nad tím jak to bude dál. Myslím že k Shawnovi necítím to co k Lolo. Je to zvláštní nikdy jsem nic necítila k holce. Co když to ani nemá stejně? Ale to v kabince říkalo něco jiného. Co by na to řekli fanoušci a skupina. Chci být s ní strašně moc, ale nemůžu.
Usnula jsem se slzami v očích a ještě víc ubrečená jsem se vzbudila. "Camz jsi v pořádku?" Začala mě budit Lolo. Vypadala v pohodě jakoby vůbec nepila. "Ano" dýchala jsem zrychleně. "Zdálo se ti něco špatného?" Pohladila mě po zádech. "Ne- to nic" usmála jsem se.
Camz sen:
"Vyber si jednoho z nich a nechám vás žít. Druhý zemře. Nebo zemřete všichni" promluvil hluboký hlas. "Ne prosím" rozbrečela jsem se. Stál přede mnou vyděšený Shawn a na druhé straně Lauren. "Dělej! 3-" začal odpočítávat neznámý hlas. "2-" pokračoval. "Shawn!" Vykřikla jsem bez hlavě. "Camz! Prosím!" Křičela Lauren svoje poslední slova. "Miluji tě!" Přiběhl Shawn.
Vážně přede mnou zemřela? Moji chybou?"Došla jsem ti koupit jídlo protože si zaspala snídani" usmála se na mě. Je dokonalá. "Děkuju" rozzářili se mi oči.
Lauren
Rozhodla jsem se. Nehodlám se jí zase vyhýbat. Budu se o ní snažit, bojovat. Není co ztratit.