#8

607 22 1
                                    

Camila
Že bych poprvé v životě něco cítila k holce? Ne to ne. Ona je tak dokonalá a neodolatelná. Závidím každýmu ex s kterým byla, i jen sexu na jednu noc. Camilo přestaň takhle přemýšlet..
Stáli jsme stále na stage a konečně jsem se zvládla odtrhnout od jejích krásných očí.
Po zbytek koncertu dělal křoví tentokrát Shawn, ale i tak si to zřejmě užíval v zadu s výhledem na můj zadek což dával dost najevo různými zvuky a komentáři.

Byly jsme v šatně a opět si předávali dojmy a pocity z dnešního koncertu. Když se začala bavit Dinah s Normani a Lauren s Ally, využila jsem situace a přilepila se na Shawna. Zašeptala jsem mu do ucha "dnes večer budu spát u tebe". Když jsem se od něj odtáhla zjistila jsem že nás i přes konverzaci s Ally, Lauren pozorovala.

Vycházeli jsme z šatny, ale zastavila jsem Lo "hele dneska budu spát u Shawna" oznámila jsem ji "a? Proč mi to říkáš?" Odpověděla hnusně a odešla bez známky zájmu.
Na pokoji jsem si vzala věci na převlečení. "Měj se" Zakřičela jsem na ní od dveří a odešla. Dneska bude dlouhá noc.

Hned jak jsem přišla k Shawnovi na pokoj, se na mě vrhl a já se nebránila.

Lauren
Projíždím ig znuděně a snažím se nepřemyšlet nad tím co s ní děla. Udělala bych jí líp než on. LAUREN! Stejně je to pravda.

lucyvives: i love Los Angeles! 😍

Pokoj pro sebe, proč toho nevyužít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pokoj pro sebe, proč toho nevyužít.

Laur: ahoj Lucy, máme tour v Los Angeles. Nechceš se stavit? 😏 mám pokoj v Crownu.

Po asi dvou minutách mi přišla odpověď.

Lucy: jsem ve stejném hotelu, napiš mi číslo pokoje. Budu tam.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat