Camila
Dnes je den D. Volno od koncertů, takže si můžu přispat a pak jdeme vybírat šaty."Camz" probudil mě její hlas, když jsem otevřela oči všimla jsem si že jsme spaly v objetí. Proto se mi spalo líp než obvykle. Zamručela jsem a zase zavřela oči. "Prošvyhneme snídani" snažila se marně mě vzbudit. "Nevadí" objala jsem ji ještě silněji. "Ležela bych takhle celý den klidně, ale mám hlad" zasmála se. "Smůla" usmála jsem se. "Jsi roztomilá" otevřela jsem jedno oko, jestli se na mě divá. Divá. "Slečno cabello mám hlad" začala mě lechtat. "Fajn vzdávám se" vykřikla jsem.
"Můžeme jít?" Přišel k nám do pokoje Shawn natěšený, ale Lauren nevypadala nějak šťastně. "Jasně" usmála jsem se.
Sedíme v soukromém autě Shawna, já a Lauren sedíme v zadu. Vedla jsem konverzaci s Shawnem o nějakých nápadech na svatbu. Lauren vypadala nepřítomně, položila jsem ji ruku na stehno."Co tyhle?" Ukázala jsem šaty Shawnovi "ty jsou zatím nejlepší" odpověděl. "Půjdu si je zkusit" oznámila jsem "já se zatím půjdu zeptat na oblek" políbil mě. Laur seděla před kabinkou a znuděně koukala do telefonu. Tak se trošku zabavíme. Svlékla jsem si oblečení a nechala si jen spodní prádlo "Lolo můžeš mi prosím pomoct se zipem?" Zvýšila jsem hlas aby mě slyšela "dobře" odpověděla a vlezla zamnou do kabinky. "Camz, nemám ti jak pomoct se zipem když nemáš ty šaty na sobě" zasmála se. "Lolo" šeptla jsem a přibližovala se, ale ona couvala. Po chvíli narazila do strany kabinky. Ještě že je tak malá. Políbila jsem ji na krk a pak ji do ucha zašeptala "musíš mi pomoct se zipem" udělala jsem krok zpět, nasoukala se do šatů a dělala že nic. Jenže ona se nevzdává.