31

487 19 6
                                    

Lauren
Vešla jsem po boku nadšené brunetky do hlavní auly a zmateně se rozhlížela. "Jauregui a Cabello, přijďte se oznámit do ředitelny" rozeznělo se po školské chodbě a všichni se na nás podívali. Zahlédla jsem ceduly "ředitelna" tak jsem se tam společně s Milou rozešla.

Dobrý kretén, tohle že je ředitel školy? Dal nám naše rozvrhy a popsal nám trošku školu. S Camz jsme stály před ředitelnou a zmateně se na sebe dívaly. "Ahojte" přišel k nám pohledný klasický středoškolský Ken po boku na pohled vyzrálejšího kluka tmavší pleti, má dredy až do půl zad a krásné oči. Můj typ. Když jsem si začala všímat krasoňe, který přímo slintal nad Camz a ona nad ním. "Ahoj, já jsem Lauren a tohle je Camila" představila jsem nás. "Já jsem Brad a tohle je Ty" poprvé za tu dobu co tu stály se Brad podíval na mě. "Nechcete provést po škole?" Zeptal se vychraptělým hlasem Ty. Tihle dva jsou dokonalé protiklady. "Ano" usmála se Camila.

"Tak a tady je učebna Chemie, co máte teď?" Zastavily jsme se u poslední části školy ,která není prozkoumaná. "Chemii" podívala jsem se do rozvrhu na papíru od ředitele a pak odpověděla. "Dám ti moje číslo kdyby jste se ztratily" mrkl na Camz a už jí psal číslo do telefonu. V tu chvíli mnou projela vlna žárlivosti, ale nedala jsem to dát znát.

Hodina byla nudná, otravné představování před celou třídou a ještě neposlouchatelný výklad látky. "Čauky" Zastavily nás dvě dívky, když jsme vycházely ze třídy. Kýval jsem na ně. "Já jsem Lilly, a toto je Megan. Dejte si nás pozor" řekla a odešly. Nechapavě jsem se podivala na Camz.

"Joo to jsou nejpopulárnější a prý nejhezčí holky na škole, radši se od nich držte dál" řekl vážně Brad po tom co jsme na chodbě rozebírali náš první školní den.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat