30

467 24 1
                                    

Camila
Taxi nás veze na náš hotel, kde společně strávíme měsíc. I přesto že sedí vedle mě tak na ní myslím, přemýšlím o mých citech k ní. Blbost jen mi na ní kamarádsky záleží.

"Jsme tady" řekla když auto zastavilo. Společně jsme vystoupily a rozešly se s kufry do hotelu. Milá slečna na recepci nám předala klíče od našeho pokoje. Našly jsme výtah a jely na naše patro. Lauren odemkla a položila naše kufry na podlahu. "Společná postel" šeptla jsem pro sebe nervózně. "Vadí?" Zaslechla mě Laur. "Ne" usmála jsem se. "Je celkem pozdě, půjdu spát abych nebyla zítra unavená" oznámila Lolo a odešla do koupelny. Já čekala až se koupelna uvolní, v posteli s telefonem v ruce. Po několika minutách se rozevřely dveře od koupelny a v nich stála Lauren pouze v ručníků. Nemohla jsem od ní odtrhnout oči. "Em- zapomněla jsem si převlečení" řekla a začala se přehrabovat ve svém kufru, když to konečně našla tak se otočila na mě aby mi neznačila ať se nekoukám. Svůj pohled jsem zapíchla do telefonu, ale nedalo mi to. Pozorovala jsem jí ani jsem si neuvědomila že už je oblečená a otočila se. Začala jsem se červenat když mi došlo že si určitě všimla kam jsem se koukala. Odešla jsem do koupelny a dala si pořádnou sprchu. Oblékla jsem se do Lolo trička a kalhotek. Šla jsem zpátky do pokoje a lehla si vedle Laur. "Máš moje tričko?"  Zeptala se po chvíli. "Možná" zasmála jsem se. Položila jsem jí hlavu na hrudník a ruku si položila na její břicho. "Jsi dobrá kamarádka Lauren" šeptla jsem a upadla do říše snů.

Lauren
"Vstávej Camz" budila jsem spící brunetku vedle mě. "Pojďme dřív abychom si zašly na snídani" pohladila jsem jí po vlasech. Otevřela oči a usmála se. "Dobré ráno, díky tobě možná začnu mít ráda probouzení" řekla a usmála se ještě víc. Vzpomněla jsem si na Camz včerejší větu než usnula a beze slova jsem vstala z postele. Oblékla se, vyžehlila vlasy a dala si řasenku. "Můžeme?" Objala mě okolo krku Camz. Přikývla jsem s úsměvem. Čeká nás náš první školní den. Bude těžké se seznamovat na konci roku, ale třeba taky ne. Kdo ví.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat