32

515 23 12
                                    

Camila
"Dobrý pipky" protočila jsem oči po tom co odešly. "Tohle bude noční můra" dopoveděla Laur. Brad vypadá fajn, ale mám Shawna. Vlastně se mi líbí Lauren, drž hubu ty uchylnej vnitřní hlase. "Jsi v pořádku?" Probudila mě z myšlenek Lolo. "Motá se mi hlava" odpověděla jsem a opřela se o zeď. "Pojďme domů" chytla mě jednou rukou za boky abych neupadla a vedla mě ven. Možná by se mi měla motat hlava častěji.
Přijel pro nás do 10ti minut soukromý řidič, kterého nám domluvil manager, prý na tom trvá.

"Lauren!" Zakřičela jsem jeji jméno z postele. "Děje se něco?" Doběhla z koupelny se starostlivým výrazem. "Nudím se tu, pojď za mnou" udělala jsem psí oči. "Fajn" sedla si vedle mě na postel. "Zahrajeme si pravda nebo úkol" řekla jsem natěšeně. "Pravda nebo úkol" zeptala jsem se. "Úkol" odpověděla Lolo. "Nevím" oznámila jsem poraženecky po chvíli přemýšlení. "Já si ho zadám sama, ulechtej Camilu k smrti" když to dořekla snažila jsem se zvednou, ale ona si na mě sedla rychle obkročmo. "L-Lau-r-ren! Pr-pros-sím!" Vydechovala jsem. Pokusila jsem se jí sundat rukama ze mě. Ona mi chytla rychle ruce nad hlavu "o co prosíš?" Promluvila pár centimetrů od mého obličeje. Chvíli jsme se jen tak dívaly navzájem do oči, ale pak jsem se podívala na její rty. Povolila stist a já jí prstem přejela po rtech. "Prosím, chci zase zkusit jak to chutná" měla jsem pohled zamířený pouze na její dokonalé a plné rty.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat