13

627 22 1
                                    

Lauren
Začala jsem se k ní pomalu přibližovat. "Měli bychom toho nechat" přikývla nad mými slovy a já pouze pozorovala její rty. Proč je chci teď políbit mnohem krát víc? "Fakt. Je to špatný" stále jsem se přibližovala, ona pořád stála na místě a pouze přikyvovala. Opatrně jsem jí políbila a tempo zrychlovala. Její rty, byly jiné než ostatní co jsem kdy ochutnala. Každý dotek ve mě vyvolával elektrizujicí pocit. Motýlky? Hovadina.
Chytla jsem ji za boky a narazila na dveře. Začala mi to opětovat a ruce obmotala kolem mého krku. Chytla jsem ji za stehna ze spodu, ona to pochopila takže obmotala její nohy okolo mých boku. Posadila jsem ji na umyvadlo. Vjela jsem jí rukou pod tričko. Za to mi vzdychla do úst a tím mě motivovala ještě víc.
"Camz všechno v pořádku?" Zaklepal na dveře Shawn. "Tak to už snad není možný" zašeptala jsem naštvaně a ruce z ní sundala. "Jo, Lauren není dobře. Za chvíli přijdu" odpověděla mu a chytla mě za ruku která ještě před chvíli byla pod jejím trikem. "Dobře, budu čekat u baru lásko" řekl a odešel. "Tohle nemůžeme Lauren" slezla z umyvadla a začala si upravovat rozcuchané vlasy. "Líbí se mi to. Miluju to, ale ty jsi opilá. Tohle za tebe děla alkohol a zítra si to nebudeš pamatovat" řekla a snažila se nepanikařit. "Věř mi Camz. Tohle si budu pamatovat" odpověděla jsem a zhroutila se na zem. "Pojď" zvedla mě za rameno a někam táhla. "Shawne Lauren to nezvládne, odnesu jí do pokoje. Uvidíme se zítra" jsem zaslechla naposledy a pak nic.

Camila
"Camiloo dej mi pusinkuuu!" Křičela přez celý výtah opilá Lauren. "Haha kdybys nebyla takhle na plech" řekla jsem si spíše sama pro sebe.
Dovedla jsem jí do pokoje a začala z ní svlekat oblečení. "Camilo já nemám kondom-" řekla seriózně. "Nepotřebuješ kondom- a vůbec já s tebou nehodlám spát" zasmála jsem se a pokračovala ve svoji činnosti. Nakonec jsem jí položila do postele a přikryla dekou. "Dobrou Camz" zašeptala v polospánku. "Dobrou Lolo" odpověděla jsem ji a věnovala ji polibek na čelo.

Připravila jsem ji prášek na bolest, vodu a ještě kýbl. Když jsem měla vše pro ní připravené na ráno tak jsem šla spát též.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat