Camila
Ještě jsme po koncertě byly v šatně a povídali si. Někdo zaklepal na dveře a tím upoutal pozornost všech holek. "Dále" řekla Ally. Přede mnou stál Shawn s pugetem růží. "Tady tě mám" hned ke mě přišel a políbil moje rty. Proč nic necítím? Vždy jsem se cítila šťastně když mě líbal ale teď- "chyběla si mi" zašeptal mi do ucha. "Už půjdu" oznámila Lauren a odešla.
"Co tu deláš?" Zeptala jsem se překvapeně a pořad v šoku "přijel jsem ti na pár dní dělat společnost" usmál se "s tour máme volno tady než budeme pokračovat dál. Tak proč nenavštívit svoji krásnou přítelkyni že?" Podíval se na holky. "Pokud vám to tedy nevadí" Zarazili ho jejich překvapené tváře. "Ne" odpověděla tiše Normani."Nepůjdeme na večeři?" Zeptal se po dlouhém výslechu holek o tom jak jsme se poznali Atd.. "noo já jsem hodně unavená, asi už půjdu spát" odpověděla jsem pohotově. "Tak pojď ke mě na pokoj" zašeptal hravě. "Já mám všechny věci na mém pokoji a je toho fakt hodně" řekla jsem, dala mu pusu na tvář a odešla do pokoje.
Otevřela jsem dveře a první co jsem viděla byla Lauren v posteli dívající se na netflix a u toho jí sushi. Musela jsem se usmát při pohledu na ní. Dokázala bych se na ní koukat hodiny. "Ty se jako nepodělíš?" Skočila jsem na postel a dala si kousek sushi do pusy. "Kde je Shawn?" Zeptala se sklesle. "Je na svém pokoji" odpověděla jsem. "jak dlouho tu bude?" položila další otázku ohledně Shawna. "Nevím, proč se ptáš?" Jedním výslechem jsem si už dnes prošla, nepotřebuji znova- "je zvláštní že z ničeho nic se objeví tvůj krasoň ve dveřích s pugetem růží" řekla a protočila oči ironicky. "mají pauzu s tour" obhájila jsem ho.
"Lauren?" Řekla jsem s pohledem na ní sledující televizi. "ano?" Odpověděla a pozornost přesunula na mě. "Pojďme do výřivky" navrhla jsem nadšeně. "Však už je tma" řekla se smíchem. "No a?" Vstala jsem a začala vyhrabávat svoje plavky z kufru. "Jdu, jdeš taky?" Zeptala jsem se vážně a bez odpovědi našla v jejím kufru i její plavky a vyběhla z pokoje. "hej!" Zakřičela na mě přez celou chodbu a rozběhla se za mnou. "Mám tě" Pošeptala, z jejího chraplavého hlasu a dechu na mém krku mi naskočila husí kůže.
"Už jsme skoro u výřivky, tak pojď" chytla jsem ji za ruku a táhla ji ven.