24

522 23 9
                                    

Lauren
"Ahoj lásko" skočil Shawn Camz okolo krku. "Nepůjdeš ke mě na pokoj? Chci ti říct novinky" oznámil jak natěšené malé děcko. "Jasně" usmála se a než se mi ztratila z dohledu  se na mě otočila a navázala rychlý oční kontakt.
"Nechceš jít k nám na pokoj? Budeme hrát flašku" zastavila mě Normani a zbytek holek čekaly na moji odpověď. "Není to dětská hra?" Zasmála jsem se. "Ale notaaak" přemlouvala mě Dinah. "Tak faajn" protočila jsem oči.

První konec flašky padl hned na mě. "Pravda nebo úkol?" Zeptala se Dinah "pravda" odpověděla jsem znuděně. "Políbila si někoho na tour?" Vydala ze sebe po chvíli přemýšlení. "Ano" odpověděla jsem jednoduše. Hned jsem schytala Ally pohled.

Hra se rozjela, skoro všichni byly ve spodním prádle. Jen já si stále udržuji vrchní část oblečení. "Co tady děláte všichni?" Vstoupila Camila do pokoje. "Hrajeme flašku, přidáš se?" Hned navrhla Ally. Camz si bez odpovědi sedla.
Normani točila a zase to padlo na mě "to do toho nějak foukáte ne?" Zasmála jsem se. "Pravda nebo úkol" položila otázku zakládající princip této hry. "Úkol" odpověděla jsem pyšně. "Řekni kdo se ti líbí" odpověděla ještě pyšněji Normani. Všichni čekaly na mojí odpovědět, ale já si místo toho sundala tričko.

Camila
Wow má fakt krásné tělo. "Camz pravda nebo úkol?" Probudila mě z myšlenek Laur. Až po chvíli mi došlo že flaška padla na mě. "Úkol" odpověděla jsem. "Řekni tvůj tajný crush" usmála se zákeřně. "Ne" protočila jsem oči. "Fajn tak to pošeptej Ally" změnila podmínku. Zvedla jsem se a pošeptala Ally do ucha jméno. Ally se začala usmívat a s překvapeným obličejem se na mě podívala. "Točíš" podala mi flašku Laur. Myslím že mě ta flaška vína u Shawna dala do nálady.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat