Camila
Ally: V 11 buďte všichni v backstage!
Podívala jsem se na Lauren která hraje na kytaru. Chvíli jsem jí pozorovala a poslouchala její dechberoucí hlas.
"Píše Ally že v 11 máme být v backstage" oznámila jsem po chvíli, položila kytaru a podívala se na svůj telefon. "Proč nenapsala mě?" Zeptala se zaraženě. "Asi ví že jsme spolu" zasmála jsem se a ona semnou.
"Je ti líp?" Zeptala jsem se po chvíli. Pouze souhlasně přikývla. "V New Yorku neudělám stejnou chybu, nedám Lucy klíče od našeho pokoje" zasmála se Lauren. "počkat ona jede s námi na další tour?" Podívala jsem se na ní šokovaně. "Ehm jo" usmála se s naději že udělám to stejné. "Super" usmála jsem se nejvíc jak jen jsem mohla. "V pohodě?" Zeptala se, usmála jsem se a přikývla.
Jasně že ne Lauren, nechci se dívat jak na tebe sahá někdo jiný- Shawn. Shawn. Shawn.Vešli jsem do backstage kde pro nás byly připravené stoly s jídlem. "Banány!" rozběhla jsem se s k míse s ovocem. "Takže" chtěla něco říct Ally. Všichni se posadili a začali ji poslouchat. "Za půl hodiny tady bude autobus který nás převeze do New Yorku kde hned v 19:00 budeme mít koncert" všichni se na sebe zmateně podívali, jelikož po příjezdu vždy máme zbytek dne volný na odpočinek. "Ano vyšlo to špatně. Proto si musíte odpočinout v autobuse, aby jste dnešek zvládli" podívala se na nás smutně Ally. "To je vše, běžte si balit" zvedla se a ukončila svůj proslov. "Kde je Shawn?" Zeptala jsem se. "Na pokoji, už se balí" odpověděla mi Ally se zářivým úsměvem. "Takže krasoň jede taky s námi" zašeptala mi Lauren do ucha když kolem mě procházela s Lucy ruku v ruce do pokoje.