Lauren
"Camz" podala jsem brunetce svůj telefon.Shawnmendes: we're just friends lmao. Miss my wife :(( @camilacabello
"Taky mě to nebaví Lo, ale není teď vhodná chvíle tohle řešit" řekla mrzutě. "Camz za týden se vracíme zpátky na tour a ty budeš mít svatbu" podívala jsem se vážněji. "Lolo miluju tě a vždycky budu, nevím jak se to stalo, ale jsem schopná zabíjet za to abych byla šťastná a šťastná jsem jen s tebou" začala věnovat pozornost mojí maličkosti. Řekla to, řekla že mě miluje. Usmála jsem se a beze slova ji políbila. Poprvé od toho co se stalo s Tyem jsem jí políbila bez vzpomínek. "Pojďme si poslední týden tady užít" odtáhla jsem se z polibku. "Jauregui? Ehm neměla bys mi taky něco říct?" Řekla nervózně. "Nevím o čem mluvíte slečno Cabello" zasmála jsem se. "Fajn" zacala hrát uraženou.
Camila
Po asi 20 minutách co jsem začala být naštvaná na Lolo, někdo zaklepal na vchodové dveře. Lauren se zvedla a šla otevřít. "Děkuju" zaslechla jsem a pak už jen viděla jak se tmavovláska usmívá od ucha k uchu s jídlem v ruce. "Sushi?" Zeptala jsem se stále naštvaně. "Anoo" podala mi tašku s jídlem. "Ty víš co na mě funguje" usmála jsem se a pustila se do jídla.
"Zapnu nějaký film jo?" Zeptala se a lehla si vedle mě. Přikývla jsem s plnou pusou a ona se jen usmála.CamilaCabello: she bought me sushi! 🥰 @laurenjauregui
dinahjane97: Camren feels.
allybrooke: miss you guys 🥺💕
Shawnmendes: don't touch her Lauren! 😂Love you babyyy❤️❤️❤️
Camrenshipper_: omggggg! 🤤🤤"Sluší nám to" usmívala jsem se nad mým nejnovějším příspěvkem s Lauren. "Prý se tě nemám dotýkat" zasmála se Lauren při čtení komentáře od Shawna. "To asi ne no" usmála jsem se vyzývavě. "To má asi smůlu" odpověděla stejným tónem a políbila mě, položila na postel.