Camila
"Zaplatíme prosím" řekla po tom co jsme dojedli. "Bude to 40$" řekl číšník mile a stále se koukal Lauren do výstřihu. Tak moc jsem přemyšlela nad tím jak bych ho zabila, že jsem si neuvědomila, že Lauren platí i moje jídlo. "To je dobrý, já si to zaplatím" začala jsem hledat peněženku. "zapomeň" chytla mě za ruku z čehož mi hned naskočila husí kůže.
"Dáte mi svoje číslo?" Zeptal se číšník nakonec Lauren. Ona se podívala se na mě a nevěděla co odpovědět. "promiň, nehledám známosti" usmála se a on odešel.Vrátily jsme se úplně unavené na pokoj. Když jsem začala usínat, tak nám do pokoje bez klepání vběhla Dinah. "holky partyyyy!" Skočila na postel mezi nás. "jo jasné" odpověděla jsem v polospánku. "Camz vypadaš unaveně za to může Shawn?" Začala se debilně usmívat. "Ne, Lauren" zamumlala jsem. Dinah se podívala na černovlásku stejně unavenou jako já a mrkla na ní. "vypadni" řekla Lauren a natáhla ruku v které měla polštář. Dinah s rukama nad hlavou odešla.
Rozhodli jsme se že na tu partu půjdeme. Dělala jsem si makeup a Lauren seděla na posteli za mnou a byla na telefonu už oblečená. "Ale notak, dej si nějaký makeup" řekla jsem. "Nechci" odpověděla jednoduše. "Aspoň rtěnku" otočila jsem se na ní. "ukaž" šla jsem k ní blíž a za bradu jí zvedla hlavu více ke mě, začala jsem ji malovat rty. "Ehm, ujelo mi to" řekla jsem a prstem ji přejela po rtu. Navázali jsme oční kontakt a následně jsme se podívali vzájemně na rty. Začali jsme se obličeji přibližovat.