Érdekességek

1.4K 62 25
                                    

Na, itt van ez is, meghoztam! Végre! 

Bocsánat a sok kihagyásokért a többi könyvben is, de mostanában nem nagyon tudtam leírni azt, ami a fejemben már megvolt, azonban igyekszem, és ígérem már nem kell sokat várni. Kezdjük is...

1. Minden egyes fejezetet úgy írtam meg, hogy leültem a gép elé, és egyhuzamban, csak egy-egy kisebb ivásszünettel megszakítva írtam meg, utána pedig esténként a következőt fogalmaztam meg a fejemben. 

2. Ez volt az első könyvem, amit olvasott egy barátnőm is, és kifejezetten büszkévé tett, amikor azt mondta, hogy már nem tudja utálni Dracot, mert annyira átformáztam a karakterét. 

3. Ciki, tudom, de még nem fejeztem be magát a Harry Potter sorozatot olvasni, úgy írtam a könyvet, ahogyan láttam a filmekben, vagy plusz dolgokat meséltek róla akik olvasták.

4. Sok olyan kérdés merült fel, illetve sok olyat kaptam, hogy hány éves vagyok, és itt körítettem mindig, mert nem akartam elmondani, tekintve, hogy szerintem sokan túlságosan fiatalnak tartanátok ahhoz, hogy (ilyeneket) írjak. Tisztázzuk: 14 éves vagyok, hatosztályos gimnáziumban nyolcadikos, tehát majdnem a legkisebb, de már nem vagyok gólya. 

5. Budapesten lakom, a 3. kerületben. Úgy érzem ez hasznos információ volt rólam, ha valakit érdekel... Unokatesóim nagyvárosi lányként emlegetnek, tekintve, hogy ők nem Budapestiek.

6. Ennek a könyvek az ötlete onnan jött, hogy olvastam egy csomó olyan fanficet, ahol Harrynek lánytesója van és ő összejön miténtudom kivel, de nem akartam, hogy mindketten Voldemort támadását éljék túl, ezért lett beleszőve a kígyós dolog.

7. A legelső ötletben az volt, hogy Angela a háborúban meghal, így Dracoval nagyon kezdetleges lesz csak a kapcsolatuk, de annyiban elvetettem, hogy kezdetleges, és építettem neki egy életet, amit viszont már muszáj voltam valahogyan elengedni.

8. A Zack és a Vanessa név is tőletek érkezett amikor megkérdeztem, hogy nektek melyikek tetszenek, valamint későbbi könyvekbe is azokból válogattam, úgyhogy köszönöm.

9. Amikor elkezdtem a könyvet nem terveztem ennyire hosszúra, csak azt tudtam, hogy úgy akarom, hogy vége legyen, hogy Lena meghal, tekintve, hogy ez a könyv az ő életéről szól, így ott van vége amikor meghal. 

10. A mondtat, ami spoiler szerű volt, az az volt, hogy Angela érzékenyebb gyógyszerekre, betegségekre, ezzel elejtve egy információt, ami ugye a végén nagyobb szerepet kapott. 


Ennyit tudtam összegyűjteni most, lehet kérdezni kommentben, ha összegyűlik elég, akkor abból is lesz egy rész, ha egy adott időn belül nem, akkor majd csak ott, kommentben fogok válaszolgatni rájuk. Köszönöm, hogy olvastátok a könyvet, hálás vagyok, így, hogy nemsokára elérjük a 26K nézettséget!

Jöhetnek a kérdések!!!!!


Mint már páran feltételezem beleolvastatok, van egy új HP fanficem, mármint már nem annyira új, csak még 3 része van fent. Dramione, tehát megint maradtam a Draco Malfoy központnál, valamint kicsit más lesz, mint ezek voltak. Nem nyálasabb, és végképp nem rózsszín cukorfelhő, úgyhogy nem kell aggódni, (vagy pont kell?) Trilógiának szánom, az első könyv van kint, de már mindnek megvan a cselekménye. Illetve igyekszem valami Happy End szerűt kitalálni a végére. 


  

Angela Potter - A lány méreggelWhere stories live. Discover now