Prológus

3.7K 194 46
                                    

Gyönyörű kisfiú! — Hozta be immár megfürdetett, és bebugyolált gyermekemet a nővér, majd karjaimba adta. Nem tévedett, valóban gyönyörű.

Anya, anya, had lássam az öcsikémet! — Töri be az  ajtót Eunjin, mire megijedve rákapom a szemem, majd a babára is, félve hogy felriasztotta berohanása. Ám a kisfiam meg sem rezdült, csak békésen aludt tovább.

Ne aggódjon asszonyom, máris kiviszem. Gyere angyalom, anyának és a tesónak most sok pihenésre van szüksége.

De normális az ha nem sír? — Nézek a visszaérkezett nővérre.

Kérdésemre az ágy mellé sétált, majd csettinteni kezdett jobb kezével, kisfiam füle mellett.

Óh, istenem! —Felkiálltására rákaptam tekintetem, ő pedig kiviharzott a kórteremből, majd a szülészemmel tért vissza.

El kell vinnünk a fiát egy kivizsgálásra asszonyom. — Mosolyog rám halványan, majd már nyúl is a babáért, de én nem engedem el.

Mégis miért?

A fia nem reagál a hangfoszlányokra, fennállhat akár halláskárosodásnak, vagy siketségnek is a veszélye.—

Szemeimbe könnyek gyűltek, majd hirtelen hiányérzemetre karjaimra néztem, ahonnan a gyermekemet elvették, s elvitték tőlem. Hallottam ahogy felsír még a kórterem ajtajában.

NE! TAEHYUNG! HOZZÁK VISSZA A FIAMAT! KÉREM!

~

Vajon mi lesz a vizsgálat eredménye?
Hogyan fog alakulni a kisbaba élete?
S ki lesz az, ki majd segíti őt mint barát, jótakaró, s mint szerelme?
.
.
.
Taekook fanfiction
Boyxboy

Első Taekook ficim!! 🥀




~Taehyung szemszöge~

Megtörtént az, aminek nem kellett volna bekövetkeznie.

Én nem tudtam megmenteni őket.

Végigaludtam az egészet.

Csakis az én hibám.

Az egész.

A kis angyalka azt mondja ne hibáztassam magam, erről nem én tehetek.

A kis ördög pedig egyet ért velem.

Nem érdemlem meg hogy szeressenek, ezek után. Miattam mentek el, és többé nem láthatom őket.

Bárcsak hallhattam volna legalább egyszer a hangjukat

𝐽𝑜𝑘𝑒𝑟 (𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑓)Where stories live. Discover now