Harmadik-Szemtől Szemben

2.1K 174 58
                                    

-Mehettek! - Csaptam rá Yoongi fenekére poénból, mire gúnyosan nevetni kezdett és hátrafordult.

-Jólvan Dr. Hetero. -Vágott végül vissza, mire elnevettem magam.

-És akkor egy, két, hár', és:- Ezzel elindítom a hangszórómon a megfelelő zenét, mire táncolni kezdenek.

A kép a következő:

Jin, Hobi és Yoongmin női ruhában, kisminkelve táncolnak a főtéren, egy jó kis Mamamoo: Hip - re. Direkt olyan helyet választottam ahol nem járkálnak nagyon sokan, hogy ne ezzel legyen tele az internet. Bár ki tudja, mennyien fogják osztogatni. Már tényleg túl jószívűnek tartom magam. Néha lehetnék gonoszabb is. Őszintén szólva az is közre játszik, hogy ilyenkor az emberek többsége dolgozik, de mindegy is.

-Ez az! Gyönyörűek a hölgyek! Csodálatos volt! Fütty, fütty! - Kiabáltam amint a zene leállt. Ha esetleg nem vették észre ezeket a majomebereket, akkor most észrevették.

-Ne füttyögjél már te idióta, Bangkokban is meghallják! -Rivall rám Jimin. -Amúgy sem kell hogy észrevegyenek, szörnyen nézek ki ebben!-Csapott combjaira.

-Szerintem szexi vagy. Igazán kívánatos ebben a szűk szoknyában. Kiemeli, amit kikell. -Mondandója közben Yoongi végig Jimin szemeibe nézett, majd a végén végig nézett rajta, és megnyalta a száját, mire Jimin lábujjig pirult. Jin meg én pedig csak röhögtünk.

-Jólvan, hős szerelmesek, menjünk, ha nem akartok a híradóban is szerepelni. - Jin szaladni kezdett a kocsihoz, még Yoongi látványosan megmarkolta Jimin fenekét, felkapta annál fogva, és miközben lenyúlt nyelvével a gyomráig, elcipelte a kocsiig. Ha egy kicsit jobban kinyújtja a nyelvét, ebből még a végén végbélvizsgálat lesz. Fuj már.

-JIN, SZERINTEM MOST ELŐRE ÜLJ, COPIDOO-NAK ÉS AZ ÁLDOZATÁNAK KELL HÁTUL A HELY!-Ordítottam a szaladó Jin hyung felé.

Ilyenkor baromira kedvesnek és jófejnek gondolom magam. De tényleg. Konkrétan most megengedtem nekik, hogy a kocsimban enyelegjenek. De kurvára kedves vagyok! Azta. Néha még saját magamat is meglepem!

-És akkor én az öledbe üljek, vagy a kocsi tetejére? -Néz rám Hobi pszichopata mosollyal.

-Beülsz Yoonmin közé, hogy tiszta maradjon a kocsi. -Rántok vállat, majd nevetve rohanok Hoseok elől.

A hazafelé vezető úton néhány ismert nótára meresztgettük hangszálainkat, és csak akkor maradtunk csöndben, amikor elhaladtunk egy járőr kocsi előtt.

Mindenkit kidobtam a saját házánál, majd robogtam haza.

Elővettem íróasztalomon a laptopomat, majd dokumentumaim között kutakodva előkerestem a megfelelő irataimat, hogy kezelésbe tudjam venni A fiút. Az asztalra mentve az adatokat, egy újabb ablakon rákerestem némi információra a bárral kapcsolatban, majd ráírtam Mr. Kim-re, hogy elkérjem a srácot egy órára legalább.

💬

Jó napot, Mr. Kim!

Önnek is Dr. Jeon!

Lenne egy kérdésem.

Állok elébe.

Mennyiért kapom meg a fiút egy órára?

Oh, sajnálom Jeongguk, de nem tesz ilyen szolgálatokat. Ahoz még túl fiatal.

Tessék? Hogy hogy túl fiatal hozzá?

𝐽𝑜𝑘𝑒𝑟 (𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑓)Where stories live. Discover now