Tizenhetedik - Rajtad áll

1K 115 56
                                    

~Jungkook szemszöge~

-Mingyu felnyomta Tae-t, így ő most a zsarufészekben van. - Térek is a lényegre. Szerencsére Seyoung nem haragszik rám, aminek felettébb örülök, ám kissé furcsállom.. Sosem volt az a haragtartó típus, de ilyenkor nem távolság tartóbbak az emberek?

-Micsoda? Hogy hogy? - áll meg kezében a kanál, amint saját kávéját kevergeti.

-A nevelője börtönben van tudod. Szólt a zsaruknak, hogy nem én vagyok a gyámja, és mivel még kiskorú, azonnal el is vitték tőlem. -

Arca teljesen elkomorul, és tudom, teljes mértékben komolyan vesz mindent. Ezért is szerettem anno belé. Mindig tudja mikor mit tegyen, határozott, tudja mit akar. Az én sorsom mégis Taehyung mellett fog véghez menni, akármi is az.

-Gondolom, hoztál nekem mindent ami kell.. - néz rám mindent tudóan. Hát hiába, ki ismert már eléggé.

-Természetesen. És tudom, pofátlanság tőlem ez az egész, de nálad jobb ügyvéd aligha akad.. - teszem elé az aktatáskám, amiben azonnal kutakodni kezd.

-Figyelj Seyoung- fogok egyik kezére - Szeretnék bocsánatot kérni. Mindenért. Egy bunkó paraszt vagyok, tudom, és nem értem mi van velem. Nagyon sajnálok mindent, amit veled tettem, nem is érdemeltelek meg. Túl jó vagy hozzám, sőt, bárkihez ezen a világon. Ha bármiféle segítségre szükséged van, rám bármikor számíthatsz! Csak egy valamire kérnélek meg: ne nyiss ránk, szépen kérlek, nem akarom hogy te is sokkot kapj, mint múltkor Tae. - nézek mélyen a szemeibe, majd egyszerre kap el minket a röhögő görcs. A pillanat szépségében így visszagondolva, mostmár valóban csak egy vicces emlékként tekintünk rá, ám abban a pillanatban minden volt Tae arca, csak mulatságos nem.

-Ezek a megfelelő papírok, igen. Várj...örökbe akarod fogadni? - Húzza fel jobb szemöldökét, s úgy viszlat, mint aki a szemeivel próbálja kiolvasni belőlem a várt válaszokat.

-Igen. Nem hagyom, hogy az a retekszemű Mingyu el egye tőlem. Amilyen beteg az agya, ki tudja miért kéne neki Taehung. Már az is megfordult a fejemben, hogy daddy kink-es, és megtettszett neki TaeTae! Ki tudja mi jár abban a sötét fejében, most komolyan! - Háborodok fel egyik pillanatról a másikra.

-De Kook... Én ezeket mind értem, és együtt is érzek, tényleg, de... Voltatok már szexuálisan együtt, nem? - Néz rám kíváncsi tekintettel. Mert hát ugye a világ legtermészetesebb dolga, kiteregetni a szexuális életed az exed előtt, sőt, egyenesen neki!

-De igen. Miért? -

-Számíthatsz arra, hogy az első évben havonta egyszer-kétszer tesznek látogatást a nevelő intézet tagjai, hogy ellenőrizzék, TaeTae-nek valóban jó dolga van melletted, illetve kikérdezni is fogják, nem tartod-e terrorban vagy ilyesmi. -

-...... És? -

-Jajj Kook! Ne szexeljetek éjjel nappal, mert ha rajta kapnak Taehyung mehet Mingyuhoz! - Csattan fel, mintha elsőre lekellett volna esnie, hogy mire gondol.

-Jaaaa! - Csapok homlokomra - Akkor ezt mond! De ne aggódj, nem mászunk egymásra null-huszonnégyben. Csak egyszer történt, és hidd el, szeretem annyira hogy vigyázza rá, és arra hogy ne kapjanak minket semmin. -

-Jólvan. A papírok jók, alá is írom hogy én felelek értetek, és be is adjuk, most rögtön. A tárgyalás holnap reggel fog lezajlani. Mingyu és Tae is ott lesz. Ha úgy alakulnak a dolgok, akkor TaeTae-nek is lesz beleszólása az elhelyezésbe, mivel elmúlt már tizennégy éves. Mivel biztosak vagyunk abban, hogy téged fog választani, nyert ügyünk van, ráadásul - hatásszünet - itt vagyok nektek én. - Húzza ki magát, amennyire csak tudja.

𝐽𝑜𝑘𝑒𝑟 (𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑓)Where stories live. Discover now