~Jungkook szemszöge~
"Ha bent tartod a levegőd, nem tudsz lesüllyedni, érted?" Magyarázom Taehyungnak az üres medence közepén, hogy mégis hogyan is kell úszni."TaeTae, jártatok régen strandon a családoddal?" fogok arcára, mire fejével bólint egyet.
"És nem tanítottak meg úszni?" ismét bólint, mire értetlenségemben oldalra döntöm a fejem. Akkor miért nem tud úszni? Ez nem egy olyan dolog, amit könnyen el lehet felejteni az évek alatt.
Ha most tovább kérdezgetném, úgy sem tudna válaszolni, szóval inkább átmegyünk a gyakorlati részére a dolognak.
"TaeTae, ugye bízol bennem?" kérdésemre ismét egy bólintással válaszolt, mire hasa és mellkasa alá nyúlva, hassal ráfektettem a vízre. Kezeit és lábait a betanult módon mozgatta, s el is indult, de mivel még nem akartam elengedni, így szépen mentem én is vele.
" Ügyes vagy baba! Mehet nélkülem?" mielőtt bólintott volna, körbe nézett a hatalmas medencében, s valós elszántságot láttam szemeiben csillogni.
Vett egy nagy levegőt, majd minden figyelmeztetés nélkül neki indult a hosszú útnak. Mellette sétáltam a vízben, hogyha esetleg bármi történne, a közelében legyek, és időben tudjak segíteni.
"Nagyon ügyes vagy, édesem!" nyomok egy cuppanós puszit arcára, és veszem fel ölembe a víz alatt. Fejét megdöntve köszöni meg segítségem, mire én nevetve ölelem magamhoz arcát. Hogy a fenébe lehet egy fiúnak ilyen gyönyörű, és helyes arca??
Konkrétan mi nyitottuk ki a beltéri medence ajtaját, olyan korán jöttünk le, még a többi vendég előtt, mert TaeTae nem akarta hogy lássák ügyetlenkedését. Már egész jól megy neki nélkülem is, ez a kis kiruccanásunk alatt simán tökéletesen menni fog.
Gondolataim közben, TaeTae az ölembe úszott újra, derekamat lábaival körbeölelte, és nyakam körül is kezeit összekulcsolta. Hosszasan nézett szemeimbe, majd ajkaimra hajolt, és édesen ízlelgette őket, nyelvét is bevetve a játékba. Szorosan magamhoz öleltem, ám kezeivel enyéimet megfogta, és fenekére helyezte őket, mire én vettem az adást, és erősen masszírozgatni kezdtem félgömbjeit. Oh, hogy neki milyen isteni segge van! Rámarkolva a két tömbre jobban magamhoz húzom, és tagjainkat összedörgölve húzogatom őt magamon fel és le. A tegnapi után még biztosan fáj szegényemnek a feneke, ám azt mondta tettszett neki, és nem bánta meg. Én is élveztem minden pillanatát. Egyszerűen leírhatatlanúl gyönyörű volt közben. Ha most bárki látna minket, valószínüleg úgy jönne le neki, mintha mi minden egymással töltött pillanatunkban csak az ágyban hemperegnénk, hisz a vágy mi mindkettőnket túlfűt,a kisugárzásunkra is kihat, és könyörgöm, csak ránk kell nézni. A tegnap éjszakai incidensünk óta más szemmel nézek a fiatalabbra. Nem csak ruháit, de gátlásait is teljesen levetkőzte előttem, nem zavarta hogy végig őt néztem, és ez volt az egyik legjobb érzés az összes közül. A szeretkezésünk óta ahányszor ránézek, vagy elég ha csak gondolok kis Szerelmemre, eszembe juttatja aktusunk minden pillanatát, és nagyon erős önkontroll kell ahoz, hogy ne támadjam le ismételten. Nos, ez az én szemszögem, Taehyung nem foglalkozva semmivel, akkor veti rám magát, amikor csak jól esik neki, ami valjuk be, senkinek nincs ellenére. Bár nem igazán izgatna, ha valakinek nem tettszene, ívesen szarok mások véleményére, szép nagy adagokban.
-A vízbe ne élvezzetek, sok idő újratölteni a medencét!- Hallok meg egy nagyon ismerős hangot, nem messze tőlünk, de nem foglalkozva felszólításával, egy ideig még folytatom a csókot, s csak később válok el szerelmem ajkaitól. Nem fogok elrebbeni tőle, megmondtam hogy nem érdekel senki! Miután elválok tőle, még kap kis puszikat megdagadt ajkaira, melyeket édesen csillogó szemekkel viszonoz, majd csak utána nézek a fiatalabb mögé, aki nyakhajlatomba temeti arcát, ugyanabban a pózban mint amiben eddig is voltunk. Ő nem hallotta a beszólást, így azt hiheti, szabad akaratomból hagytam abba a felfalását. Anyukád hogy van, drága? Morogva nézek a kis husim mögé, hogy megtudjam, kihez tartozik az a bizonyos ismerős hang. Meglepődötten nyitom tágra szemeimet, amint konstalálom, kivel is van dolgom. Hogy a jó édes élet áldja három felé! Lazán ál ott haverjai mellet, ártatlan, szűz kislány nézéssel.
YOU ARE READING
𝐽𝑜𝑘𝑒𝑟 (𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑓)
Fanfiction-Gyönyörű kisfiú! - Hozta be immár megfürdetett, és bebugyolált gyermekemet a nővér, majd karjaimba adta. Nem tévedett, valóban gyönyörű. -Anya, anya, had lássam az öcsikémet! - Töri be az ajtót Eunjin, mire megijedve rákapom a szemem, majd a babár...