Sonra kulaklarımda yine o ses.
Dıııııt....... Dıııııııt....... Dııııııııııııııııııt
Etrafımı incelemeyi bırakıp sesin geldiği yeri anlamaya çalıştım. Ses benim uzandığım sedyenin yakınlarından geliyordu. Sonra ses iyice belirgin oldu. Benim Bağlı olduğum makineden ses daha net çıkmaya başladı.
Duyduğum ses kendi duran kalbimin sesi.....
Kulaklarımın çınlamaya başlamasıyla başımı iki elimin arasına alıp bastırmaya başladım. Gözümün önüne gelen görüntü kayıp oldu."Kumruyu çağırın iğnem." Dedim kendimi zorlayarak.
Dizlerimin üzerine oturdum.
Gözlerimi kapattım. Başımdaki ağrı çok fazlaydı. Ağrıyla birlikte Aniden giren sancılar vardı. Sonra kendimi kaybettim.
..... Kumrunun Ağzından .....
Biz Kızlarla sohbet ederken birden Mehmet amcanın Serçe diye ona seslendiğini duydum. Bağırmamıştı ama sesini yükseltmişti. Onların gittiği tarafa baktım. Buralarda sevgililik yada biriyle görüşmek falan yasak şeylerdi bunu biliyordum. Bunu aslında Ablamda biliyordu. Diğerlerinin ne tepki vereceğini görmek için yaptı sanırım. Gerçek ailesini affedemiyordu ama içinde bir yerlerde onları merak ettigini biliyordum. Aşağı ilk indiği an kimseyi öpmeden uzaktan selam vermesi onlara olan kızgınlığındandı aslında. Ben ve Mustafa Sabah evdekilere Ablamla ilgili dikkat etmeleri gereken şeyleri anlatmıştık. Ablam biraz zor biri ve Ablamın üzerine giderlerse görecekleri tepki hiç iyi olmazdı ve kolay kolay yanınada yaklaşamazlardı. Bunu bildikleri için seslerini çıkaramıyor ona istedikleri halde sarılamıyorlardı bile....
"Ben ablama bir bakayım." Dedim.
Içim rahat etmiyordu, ayağa kalktım.
Gittikleri yere yöneldim. Girdiği odaya yakınken Mehmet Amca odadan çıktı. Beni Fark etmemişti."Kumruuu!." Diye seslendi.
Biraz daha ilerleyince Mehmet Amca beni fark etti. Yüzüne bakınca ortada iyi bir şey olmadığı belli oluyordu.
Odaya girdi tekrardan bende hızlanarak odaya yaklaştım kapıdan içeri baktığımda ablamı ayakta gördüm. Başını ellerinin arasına almış kendini sıkıyordu.
Ablamın yanına geçtim.
"Abla! Iyi misin ne oluyor?" Dedim.
Ablam cevap veremeyince Mehmet Amca Cevap verdi.
"Bilmiyorum ayağa kalktığında bir şey oldu. Başını tutup kendini sıkıyor. Sesleniyorum ama duymuyor." Dedi Mehmet Amca.
"Krizi başlamış olmalı. Ben hemen iğnesini getireyim. Onu uzanacak bir yere yatırın." Dedim ve odadan çıktım hemen.
Avluya geri dönünce hızlı hareket edip merdivenlere yönelmiştim.
Arkamdan Merve bana seslendi."Abla bir sorun mu var?" (Merve)
Sorusuna cevap vermeden merdivenleri çıkmaya başladım. Kaldığım odaya girince valizleri karıştırdım ve ilacı bulunca odadan çıkıp hızlı hareket ederek aşağıya indim.
Az önceki odaya yaklaşmışken az ilerdeki odadan sesler gelmeye başladı. Sanırım Nuru oraya yatırmıştı.
Odaya girince Kumrunun başında Seda Merve ve Mehmet Amcayı gördüm. Nur'un başına geçip iğneyi hazırladım. Koluna enjekte etmem için kolunun düz olması gerekiyordu ve Nur kolunu fazla kastığı için herhangi bir şey yapamıyordum. Iğneyi yapmak için Mehmet Amca yardım etti. Iğnesini yaptıktan sonra Kapı tarafında Güneş Teyzenin sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERÇE
General FictionAilemin başına gelenleri beni büyüten babamdan öğrendim..... Neden bu şekilde kimsesiz kaldığımı, Aslında var olan ailemden neden uzaklaştırıldığımı öğrendim..... Annem beni korumak için yetimhaneye bırakmıştı. Her hafta beni görmeye gelirdi. Taki y...