Efsunun evinde kalalı iki gün oldu. Bu sürede ailesiyle tanıştım gerçekten sıcak kişilerdi. Her biri bana ayrı ayrı iyi ve sıcak davraniyordı. Ailesinden en çok Cihan ile aram iyiydi. Cihan baya bir komik ve kafa biriydi. Mervelerle aynı yaşlardaydı. Üniversitede isletme bölümü okuyor ikinci sınıftaydı. Okuldan sonra yanıma gelip benimle sohbet etmeye çalışıyordu. Avukat olduğum içinde bir ton soru soruyordu. Hem konuşkan hemde sıcak bir yapısı vardı tabi sadece bunu bu evde gösteriyordu. Korumalara ve dışarıda ki insanlara soğuk ve mesafeli davranıyordu. Aynı Emir, Ali ve Fırat gibi. Mustafa da dışarıdakilere karşı mesafeliydi ama sıcak bulduğu kişilere karşı sıcak davranırdı.
Telefonum çalmaya başlayınca masadan alıp ekrana baktım. Fırat arıyordu.
"Efendim Canım?"
"Nasılsın Güzelim."
"Iyiyim sen?"
"Bende iyiyim. Napıyorsun?"
"Efsunla odasında oturuyoruz. Elimizde çekirdekler sohbet ediyorduk sen napıyorsun?"
"Emirin yanına gideceğiz şimdi. Ali bugün olup biteni Emire anlatacak."
"Bir dakika Canım." Dedim Fırata ve Efsuna döndüm.
"Efsun ben Fıratla konuşup yanına geleceğim." Dedim Efsun başını olumlu anlamında sallayınca odasından çıkıp kendi kaldığım odaya geçtim.
"Fırat şimdi rahat konuşabiliriz . Kaldığım odaya geçtim. "
"Tamam güzelim sen rahat misin orada. Bak orada kaldığın için içim hiç rahat degil haberin olsun. Senin şuan hastane olman gerekiyordu."
"Biliyorum Canım. Suan için bir sorun yok. Efsuna olayları anlatınca beni hiç yalnız bırakmadı. Sürekli yanımda bir şey olursa ilk iş Buse ve Kumruya haber verecek merak etme."
"Off bilmiyorum. Biri bitiyor biri başlıyor. Umarım bunu düzelttikten sonra başka bir şey çıkmaz."
"Insallah."
"Bak soz verdin bu olaydan sonra Nikah kıyacağız sözünden dönmek yok ona göre!"
Evet. Fırat burada kalmama karşı çıktığında onu yumuşatmak için bir ton laf dökmüştüm ama en son evlilik lafını duyunca kabul etti. Aslında oda biliyordu burada olmamın asıl nedenini de rahat edemiyordu işte.
"Tamam söz verdim işte. Evlenecegiz canım. Ama nikahtan önce bana güzel bir evlenme teklifi etmen lazım. Sakın sözü aldım diyerek boşlama."
"O kısmı kolay nasılsa her türlü evet diyeceksin."
"Bak sen ne kadarda eminsin bundan."
"Senin bana hayır deme lüksün yok ki güzelim." Dedi gülümseyerek. Gülümsediğini ses tonundan anlamıştım.
"Şansını zorlama istersen Fırat."
"Tamam tamam bir şey demiyorum. Bu arada Abin olanları duyunca küplere binecek."
"Hiç sorma! Aman dikkat edin Fırat bir delilik yapmasın. Emir bu olanları duyunca Polatı öldürmek isteyecektir. Efsunu zor duruma düşürecek bir şey yapmasın. Polat eğer Emirin olanları öğrendiğini duyarsa hiç iyi olmaz. Siz gelene kadar Efsuna yada Ailsine zarar verir."
"Biliyorum güzelim. O yüzden dört kişi karşısına çıkıp konuşacağız. Her şeyi anlattığımızda dikkat edecektir tabi üzerindeki siniri bir şekilde uzerinden attıktan sonra."
"Off yaa! Fırat aksam beni arayıp haber ver mutlaka. Aklım bugün sizde kalacak."
"Benim aklımda sende kalıyor Nur. Öyle bir adamın yakınında olman canımı sıkıyor. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERÇE
Ficción GeneralAilemin başına gelenleri beni büyüten babamdan öğrendim..... Neden bu şekilde kimsesiz kaldığımı, Aslında var olan ailemden neden uzaklaştırıldığımı öğrendim..... Annem beni korumak için yetimhaneye bırakmıştı. Her hafta beni görmeye gelirdi. Taki y...