"Güneş hazırmısın emir aşağıda seni beklemekten sıkılmış sıpa."
"Hazırlanıyorum mehmet. Kızımız bir rahat durmuyor bugün çok hareketli."
Kocam elini karnımın üzerine koydu. Tebessüm etti. Kız çocuklarına ayrı bir düşkünlüğü vardı Mehmetin. Emirden sonra tekrar hamile kaldığımı öğrendiğimizde sürekli kızım olacak benim der dururdu. Kızımın cinsiyetini öğrendiğimizde de kurbanlar kestirmişti.
"Kızım anneyi yorma bugün bırakta güneşim abin ve benimle ilgilensin. Olur mu!" Dedi. Kızımızla konuşmayı çok seviyordu.
Bebeğimiz tekme atınca güldü.
"Bunu şimdilik evet olarak mı yoksa hayır olarak mı algılayalım kızım. "
Kızım yine tekme attı. Ben dayanamayıp gülmeye başlayınca kocamın gözleri bana döndü bu sefer. Ikisinin arasına girmişim gibi kaşlarını çattı.
"Kızımızı ikna etsene güneş. Birde gülüyorsun." Dedi sinirli gibi durmaya çalıştı ama yapamadı.
"Mehmet!" Diyerek tebessüm ettim.
"Efendim güneş! Bana kaç gündür vakit ayıramıyorsun. Bugün birlikte daha fazla zaman geçireceğiz." Dedi.
"Biliyorum hayatım. Bugün birlikte ne istersen onu yaparız." Dedim.
"Hmm bak gönlümü hemen aldın işte." Diyerek bana sıkı sarıldı.
"Anne Hadi geç kalıyoruz." Diyerek Emir kapıdan bana seslendi.
Emir benim miniğim beklemekten sıkılmış. Tebessüm ettim. Oglum özellikle bu ay abi oluyorum ben diyerek havalara girdi. Artık ona Miniğim diyince bozuluyor.
"Geliyoruz oğlum aşağıya in sen. Baban gömleğini değiştirsin geliyoruz hemen." Dedim.
"Tamam Anne." Diyerek uzaklaştı. Adım seslerini duyuyorduk.
"Bu sıpa kime çekti acaba!" (Mehmet)
"Oglumuza neden sıpa diyorsun ayrıca Emir sana çekmiş beklemeyi sevmiyor, Aynı senin gibi. " diyerek koltuktaki ince hırkamı almaya gidiyordum ki mehmet hırkamı alıp bana giydirmeye başladı.
"Benim neyimi gördünde laf atıyorsun şimdi güneş."
"Sanki kendini bilmiyorsun mehmet. Beni ilk gördüğün günden bir hafta sonra Babanı evime gönderdin. Beni istettin. Üç aya nikâhımız kıyıldı." Dedim eski defterleri açarak.
"Bana kalsa daha erken olurdu."
Beni kendine doğru döndürdü.
"Abin bırakmadı düğün için en az 8 ay gibi bir süre geçmesini istedi. Uyuz herif ne olacak!" dedi."Abimden bunu ben istemiştim zaten." Gözlerini kıstı. Ben bunu daha önce dememiştim dimi.....
"Sende rahat durmadın. Ne yapıp edip düğünümüzü üç ay içinde yaptırdın. Ben daha seni doğru dürüst tanımıyordum bile." Sitem ettim."Ama benden hoşlanmaya başladın!" Diyerek tebessüm etti.
"Evet seviyordum ama üç ay bana baya kısa gelmişti. Bana kalsa biraz daha uzatırdım." Dedim.
"Iyiki sana kalmamış. Üç ay bile Bana çok uzun gelmişti. Bir an önce soyadımı taşımanı istiyordum." Dedi.
Kapı tekrar çalındı. Emir kapıyı açıp kafasını araya koydu.
"Gel oğlum." (Mehmet)
Emir yerinden kıpırdamadan cevap verdi. "Hani geliyordunuz!" Dedi sitem ederek.
"Geliyoruz oğlum hadi birlikte aşağıya inelim." Diyerek emire doğru yürüdüm.
Mehmette arkamızdan geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERÇE
Ficción GeneralAilemin başına gelenleri beni büyüten babamdan öğrendim..... Neden bu şekilde kimsesiz kaldığımı, Aslında var olan ailemden neden uzaklaştırıldığımı öğrendim..... Annem beni korumak için yetimhaneye bırakmıştı. Her hafta beni görmeye gelirdi. Taki y...