30. Beyni Sıfırlamak

2.6K 150 1
                                    

"Mehmet Amca kim Kumru?" Diye sordum.

"Abla hafıza kaybı mı yaşıyorsun?" Diyerek yanıma yanaştı.
"Abla burada neden kaldığını biliyor musun?"

"Hayır tam olarak değil. Mahmut Babam burada kalmamı istediği için beni burada tutuyor. Işle ilgili bir sorun var sanıyordum. Tehdit aldığım için gizli bir yerde kalmam gerekiyormuş sadece."
  
  
"Abla Şaka yapmıyorsun değil mi? Biyolojik A.."
  
  
"Ne şakası Kumru? Iyi misin sen? Biyolojik ailemle ilgilenmediğimi biliyorsun! Neden durduk yere lafı buraya getirdin anlamadım."
   
    
Ayaklarımı yataktan sarkıtıp ayağa kalktım. Tuvalete gitmek istiyordum. Ayağa kalkınca birden başım döndü. Kumru kolumu tutup dengemi sağlamak için yardımcı oldu.
  
       
    
"Abla iyi misin?"

"Iyiyim başım döndü sadece." Dedim ve beni tutan kolunu tutup biraz uzaklaştım. "Ben yüzümü yıkasam iyi olacak." Dedim.
    
         
Odada çıkıp direk banyoya yöneldim. Kapıyı  kilitleyip suyu açtım.
Ellerimi suyun altına tuttum.

 

Babamın ölümünü hatırlamıyordum ben....
   
   
Kumru Biyolojik Ailemden bahsetti ama Ben kimseyi hatırlamıyordum ki???
  
   
Yüzümü soğuk suyla yıkayıp yere oturdum sırtımı duvara yasladım.
         
   
    
Olanları hatırlamaya çalıştım....
Hatırla hatırla....
      
       
    
Bir ev vardı. Koca bir konak....
Biz üçümüz konakta kalıyorduk ama O konak kime aitti ki...
Neden birinin evinde kaldık biz...
  
       
"Abla iyi misin?" (Kumru)

"Nur Hanım?" (Mahmut)
      
    
Ayağa kalktım. Kapının kilitini açıp karşımdakilere baktım.
  
   
"Abla iyi misin?" (Kumru)
 
"Evet iyiyim kumru yok bir şeyim. Ben sadece olayları karıştırıyorum. Kafam çok karışık." Dedim.
      
     
           
Odama doğru yürüdüm. Sanırım biraz uykuya ihtiyacım vardı. Yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım.
  
..
  
  
Odamdan çıkıp Salona bakındım.  Kumru ve Mahmut kanepede oturmuşlardı. Birbirleriyle konuşmuyorlardı.
   
  
Kumrunun yanına oturdum.

"Abla?" (Kumru)

"Iyiyim kumru." Dedim.

"Nur Hanım babanız aradı bugün yanınıza gelecekmiş." (Mahmut)

"Tamam." Dedim. Hangi Babam diye birden sorasım geldi ama Barış babam vefat ettiğine göre Kumrunun dediği Mehmet amca gelecekti o zaman.

"Abla Mehmet Amcayı hatırlıyor musun şuan?" (Kumru)

"Hayır. Mahmut Bazen kafamın karıştığını söylüyordu. Sanırım şuan kafam yerinde değil kimseyi hatırlamıyorum." Dedim.

"Ablam kafasına bir darbe mi aldı?" (Kumru)

"Hayır." (Mahmut)

"Yok." Dedim. "Ben uzun zamandır bu evden çıkamadım. Gördüğüm rüyalar bazen gerçek gibi geliyorlar. Bu aralar  rüyalarımı gerçek hayatla karıştırıyorum." Dedim.

"Bundan Memet Amcanın haberi var mı?" (Kumru)
   
    
Bu soruyu Mahmuta sormuştu.
    
  
"Evet burada olan biten her şeyden haberi var. " (mahmut)
       
     
Ayağa kalkıp telefonunu eline aldı.
"Kimi arayacaksın?" Diye sordum.
  
     
"Babanla konuşacağım." (Kumru)

"Ondan önce Merveyi arasak onu çok özledim. Sesini duymak istiyorum." Dedim.
     
   
           
Yüzümü inceledi. Telefondan Merveyi arayıp bana uzattı. Telefonu elime alıp odama geri döndüm. Yalnız konuşmak istiyordum.
   
       
"Abla."

SERÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin