Efsun dalgın gözlerle karşımda oturuyordu. Sohbete katılmıyordu. Bugün hiç yalnız kalıp konuşamadık.
Avluda Kadınlar ve Erkekler ayrı oturuyorduk.
"Kızım sen ailenden bahsetsene biraz. Annen babam nasıllar onları hiç anlatmadın bize?" (Kudret teyze)
"Annenler kaç yaşındalar Nur?" (Hanım abla)
Bu beklemediğim bir soruydu.
"Şey..... Ben Anne ve Babamı kayıp ettim. Annem En küçük kardeşimi doğurduktan sonra rahatsızlandı. Babam da bir seneye yakın oldu kayıp edeli." Dedim. Onlara diğer ailemden bahsetmiyordum çünkü Polatın kulağına gidipte beni öğrenmesini istemiyordum."Kusura bakma kızım bilmiyorduk. Başın sağolsun." (Kudret teyze)
"Başın sağolsun canım." (Hanım abla)
"Teşekkürler." Dedim ve kırık bir tebessüm gönderdim.
Akifle kısa bir an göz göze geldik. Iki saniye kadar birbirimize baktıktan sonra gözlerimizi karşımızda ki kişilere cevirdik. Telefonum çalmaya başlayınca izin isteyip yanlarından ayrıldım."Abla?"
"Efendim Mervecim."
"Nasılsın abla?"
"Iyiyim canım sen?"
"Bende iyiyim. Napıyosun?"
"Oturuyorum canım. Sen napıyosun okul nasıl gidiyor."
"Güzel ve eğlenceli. Aramızda sadece Seda söyleniyor. Dersler ona şimdiden zor gelmeye başladı."
"Şimdiden mi?" Diyerek gülmeye başladım. "Daha yeni başlıyorsunuz hahah.."
"Bizde diyoruz işte ama dırdır ediyor bazen. Yine de pes etmiyor. "
"Etmeyinde zaten. O okul bitecek."
"Tabiki bitecek abla. Abla bu arasa biz buraya taşınınca daha iyi anladım ki Seda senin kopyan gibi. Bazen ona bakınca seni görüyor gibi oluyorum. Kardeş olduğunuz çok belli."
"Olabilir. Senle beni de benzetiyorlar Merve. Arkadaşlarım Senin için Kumru ve Benim karışımım olduğunu söylüyorlardı."
"Yeme beni abla ben ikinizi de benzemiyorum."
"Sen fark etmemişsin canım. Sizi tanıştırdığım arkadaşlarımda Fıratta aynı şeyi düşünüyor. Seda o yüzden seni kıskanıyorda."
"Ay abla niyeyse hiç inanasım gelmiyor. Gerçi kumru ablayla aynı huylarım varda seninle benzer var mı bilmiyorum."
"Var canım düşün biraz eğer bulamazsan Fıratı ara sor. Sana kolaylıkla sayacaktır."
"Bunu bir düşüneceğim." Dedi.
Gülümsedim.
"Bana bakın orada rahat duruyorsunuz değil mi?"
"Evet abla zaten Mehmet amca Dört adam takmış peşimize. Biz nereye gitsek onlarda geliyorlar. Aklın kalmasın bizde."
"Tamam canım. Bak sana güveniyorum bir dedelik yapmayın sakın."
"Tamam abla. Abla bu arada bu hafta sonu sana gelsek olur mu? Izin verirler mi?"
Benim burada kaldığını bilen bir kaç kişi vardı ve Merveler burada olduğumu bilmiyordu.
"Yok canım. Telefonuma bile zor izin aldım. Boşuna gelmeyin almazlar. En son Fırat geldi ama görüşemedik. Izin vermediler. Bir süre bu şekilde devam etmemiz lazımmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERÇE
General FictionAilemin başına gelenleri beni büyüten babamdan öğrendim..... Neden bu şekilde kimsesiz kaldığımı, Aslında var olan ailemden neden uzaklaştırıldığımı öğrendim..... Annem beni korumak için yetimhaneye bırakmıştı. Her hafta beni görmeye gelirdi. Taki y...