48. Konağa Giriş

1.9K 117 4
                                    

Kapımı açıp arabadan indim. Busenin olduğu tarafa geçince Kumruda arabadan indi.

"Kızlar arabada ne yapıyorsunuz?" (Buse)

"Seni bekliyorduk." (Kumru)

"Hadi gidelim burada bildiğim çok güzel bir hediyelik dükkanı var. Bayılacaksınız!" (Buse)

"Aslında seni hediye seçmek için değilde konuşmak için çağırmıştık." Dedim.

"Ne konuşacağız?" Diyerek bir adım geri gitti. Gözleri ikimiz üzerinde gidip geliyordu.
  
 
"Efsun hakkında merak ettiğimiz şeyler var." (Kumru)

    
"Ne gibi şeyler. Bunu Efsuna sormanız gerekirdi. Bana değil!" (Buse)
  
     
Busenin kolunu tutup gözlerine baktım.
     
      
"Polat yanındayken ona bir şey soramazdım Buse. Efsun ile Polatın arasında ki ilişkiyi bilmek istiyorum." Dedim.

"Onlar birbirini seviyorlar." (Buse)

"Buse olup biten bazı şeylerden haberim var. Kafama oturmayan şeyler var onları merak ediyorum." Dedim.

"Bunu bana değil Efsuna sormanız gerekir." (Buse)

"Buse Efsun bir tek sana derdini anlatıyor. Neler olduğunu artık anlatmaya başlasan iyi olur. Mesela Efsun neden Emirden ayrılmak istedi?" Diye sordum.

"Efsun Emire karşı bir şey hissetmiyordu o yüzden ayrıldı. Sonra polatla tanıştılar. Şuan onu seviyor." (Buse)

Bunu öyle bir ses tonuyla söylemişti ki karşısında ki küçük bir çocuk olsa yalan söylediğini hemen anlaya bilirdi.

"Buse Efsun polatı sevmiyor. Bir şeyden dolayı tehdit ediliyor bunu biliyoruz. Ne olduğunu anlatmaya başlayacak mısın artık!?" Dedim ciddi ses tonuyla.

Buse ayaklarının üzerine çöktü. Yere çöküp birden ağlamaya başladı. Yere eğilip Buseye sarıldım. Bir süre sonra kendini iyi hissedince anlatmaya başladı.

"Biz ne yaptıysak olmadı. Efsundan uzaklaştıramadım onu." Dedi ve ağlamaya devam etti. Kumru da eğildi şuan hepimiz çökmüştük.

"Bak ortada bir sorun olduğunu biliyoruz. Sorun her neyse bize de anlatırsan size yardım edeceğiz."  (Kumru)
    
             
Buse ağlamaya devam etti. Onu bu denli üzen şey her neyse zor durumda kaldıkları belliydi. Buse rahatlamaya başlayınca geri çekilip göz yaşlarını sildim.
  
     
"Buse artık anlatman gerekiyor." (Kumru)

"Efsun okulu bitip evine geri dönünce Polat onu görmüş ve takıntı haline getirmiş." Diyerek burnunu çekti.
    
         
"O zamanlar Emir ile beraberlerdi. Polat bunu öğrenince sinirlenmiş. Taciz etmeye başlamış bunu fiziksel olarak değil de psikolojik olarak yapmaya başlamış. Bir süre sonra Polatı kendinden uzaklaştıramayınca Abisinden yardım isteyecekti ki Polat bunu öğrenip Efsunun yeğeni Akifin arabasının frenini bozmuş. Akif o kazada Ölümden dönmüştü. Patlamak üzere bir arabadan son dakika kurtarılmıştı."

"Bunu neden kimseye demedi?" Diye sordum.

"Söylemeye kalkmadan başkasına zarar vermeye kalkıyordu."

"Emire de söyleyebilirdi!" (Kumru)

"Telefonları dinleniyor. Hemde evde ki herkesin. Adam takıntılı pisliğin teki. Evinde çalışan bir kadın var. Ne olup biterse Polata yetiştiriyor. Benim bunları bilmemde Efsunun Emirden ayrılıp üzerine zaman kaybetmeden Polatla Sözlenmesi ile oldu. Emiri ne kadar sevdiğini biliyordum Emiri terk edip başka biriyle sözlenmesi beklediğim bir durum değildi. Bir akşam onlarda kalırken gece yarısı bana her şeyi anlattı. O günden beri onunla bu konuyu gizli konuşurum. Polat benim olanları bildiğimi bilse hiç iyi olmaz." (Buse)

SERÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin