46. Küçük Gezinti

1.9K 112 3
                                    

Offf...

Otur otur sıkıldım. Odamdan tek başıma çıkmama izin yok. Ailemden sonra günde bir saat odadan çıkma izni verildi ama çıkmak için birilerine ihtiyacım vardı.

Ailem gideli On gün oldu. Bugün sabah Kumruyu arayıp bana gelmesini istedim. Gelirken Aliyle gelmesini istemiştim. En son aradığımda bir saatlik yolları kalmıştı.

Hastaneden dışarı çıkmak istiyordum ama buna izin yoktu. Ailem duyarsa da endişelenip izin vermeyeceklerdi. O yüzden ilk Candan ile konuştum. Candan dan izin çıkmayınca Gülle konuştum oda sıcak bakmayınca Candan ile tekrar görüştüm. Iki gündür peşlerindeydim. Dün akşam
iki saat aralıksız Candana dil dökmüştüm. Sonunda kabul ettiğinde bu sabah aramama izin verdi. İlk Kumruyu aramıştım sabah erkenden Candanın numarasından arayınca telefonu açtığında nasıl korktuğunu hissedebiliyordum. Onu yalnız görmek istediğimi önemli bir şey konuşacağımızı söyledim. Hastaneden izin alıp gelmeye çalışacağını bugün gelemezse de yarın geleceğini söylemişti. Ardından Aliyi arayıp Kumruyu bana getirmesini ve hastaneden izin işini halletmesini istedim. Ona kısa  bir süre  yalnız kalmaları için fırsat çıkınca isteğimi hemen onaylamıştı. Odadan dolanmaktan vazgeçip yatağıma oturdum.
  
              
"Cidden seni anlamıyorum. Onların hayatlarına bu denli karışman doğru değil!"

"Içim içimi yiyeceğine konuşur derdimi anlatırım. Içimde ki bu endişeden kurulunca daha iyi olacağım."

"Onları neden bu kadar takıyorsun?"

"Onlar benim ailem. Onları merak edip düşünmem gayet normal."

"Seni burada bırakıyorlar ama sen onları düşünmeye devam ediyorsun!"
   
   
Tek kelime etmedim. Şuan onunla papaz olmak istemiyordum. Ayakkabılarımı çıkarıp ayaklarımın üzerine oturdum. Mervenin gelirken getirdi Mp3 Çalardan müzik dinlemek istedim.
Justin Timberlake'den Mirrors açtım. Bu şarkıyı severdim. Güzel bir aşkı anlatıyordu bu şarkı. Kendi büyük anne ve büyük babasının aşkları için şarkıyı yazmıştı. Sıcak güzel bir müzikti...
    
     
Odamın kapısı açılınca kapıya döndüm. Gelen Elvandı.
Soldaki kulaklığı çıkarıp Elvana döndüm. Müziğin sesini kıstım.

"Bugün dışarı çıkacağını duydum? Küçük bir gezinti yapmak istemişsin."

"Evet Elvan. Kumru ve Ali ile birlikte çıkacağım. Buradan çıkıp biraz etrafta dolanacağım için heyecanlıyım."

"Bunu kameradan da gördüm. Yerinde duramıyorsun!"

"Evet."

"Nur Bir sıkıntı var mı, Rahat mısın?"
  
       
"Bunu beni kastederek söylüyor bence!" Dedi Yeni Gelen. Dudaklarında iğrenç bir tebessüm vardı.
  
   
Yeni Gelene döndüm.
"Madem biliyorsun bugün bir birimize zıt gitmeyelim o zaman. Ne dersin?" Diye sordum. Elvan benim bakıp konuştuğum yere kısa bir göz atıp sonra bana geri döndü. Ben başkalarının yanında fazla Yeni Gelenle konuşmazdım. Biri yanıma gelince benimle fazla uğraşmazdı çünkü. Sanırım oda benim dışarı çıkmamı istemiyordu. Elvana döndüm.

"Bir sorun yok Canım. Anlaşıyoruz." Dedim.

"Anlaştığınıza sevindim." Diyerek cebinden iki şişe ilaç çıkardı. Yakınımda ki suyu alıp bana uzattı. Bardağı elime alınca sişelerden ilaçları çıkarıp bana verdi. Ilaçları içince şişelerin kapaklarını çıkardı.

"Bu ilaçlar seni rahatsız edecek dozda değiller. Rahatlamana da yardımcı olacaklardır." (Elvan)

"Sağol Teşekkürler." Dedim.
 
    
"Benden hala korkuyorlar bu hoşuma gidiyor." Dedi Yeni Gelen. Söylediğine kulak asmadım.
  
    
     
Elvan odadan çıktıktan sonra yatağıma uzandım. Çıkardığım kulaklığı kulağıma yaktım. Ayak ayak üstüne atıp müziğe biraz ses verdim. Kumrular gelene kadar beklemem gerekiyordu......
     
  
Biri Omzumu dürtünce Gözümü açıp etrafıma bakındım. Ali ve Kumru Gelmişlerdi.

SERÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin