"Birini bana ayarlamanı isteyeceğim. En azından benimle denemesi için ikna edersen gerisini ben hallederim."
"Ne!!?"
"Biriyle denemek istiyorum Serçe ve eğer sende bana yardım edersen bende sana yardım edeceğim.""Kimmiş bu kız?"
"Yardım edecek misin etmeyecek misin onu söyle?"
"Önce kim olduğunu öğrenmem gerekiyor."
"Peki.... Kumru!! Kumruyla denemek istiyorum. Kuzen bana yardım etmen gerekiyor. "
Yatağımda doğrulup ayaklarımın üzerine oturdum.
"Ali sen ne dediğinin farkında mısın? Benim kardeşim olan kumrudan bahsediyoruz değil mi? Başka bir kızdan değil?""Evet serçe senin kız kardeşin kumruyla denemek istiyorum. Bana yardım edecek misin?"
"Ali! Bak eğer dedem istiyor diye.."
"Serçe sırf dedem istiyor diye Kumruyla birlikte olmam. Kendim istiyorum en azından denesek birbirimizi tanısak iyi olurdu."
"Kumruya karşı bir şeyler mi hissediyorsun yoksa mantık evliliği tarzında bir şey mi düşünüyorsun sen?"
"Kumruya karşı hissim Aşk değil yani en azından ben öyle düşünüyorum. Ama onu görünce başka bir his kaplıyor içimi. Off bunu anlatmam benim için zor ama sana yada diğer kızlara baktığım gibi bakamıyorum ona. Deniyorum ama olmuyor."
"Ne zamandır farkındasın bu hissin?"
"İki hafta önce kabullendim diyelim."
"Kabullendin!? Ne demek istiyorsun yani Ali. Kumruya karşı hislerine karşı mı geliyordun önceden."
"Bak bunu şuan seninle konuşmam bile tuhaf geliyor, bilmiyorum. Ben Kumru senin kardeşin diye onu da seninle bir tuttum yani denedim ama olmadı. Senin gibi olduğunu söyledim kendi kendime, ona karışmalarımın nedenini bu bahanelere kullanarak kendimi kandırdım. Sonra iki hafta önce duygularımın gerçekliğinin farkına vardım. Geç olmadan da Kumruyla gerçekten denemek istiyorum."
"Ali Kumru seni duyunca ne der bilemiyorum!" Dedim. Cidden ne düşünür bilemiyorum. Ama tahmin etmediğini düşünüyorum. Yani ben fark etmemiş bu kadar şaşırmışken kumruda eğer Alinin hislerini bilmiyorsa çok şaşıracaktır. Alinin sesini duyunca düşüncelerime ara verdim.
"Bana karşı düşünceleri neler Serçe? En azından bunu bilirsem ona göre hareket ederim. Ben ileride pişman olmak istemiyorum."
"Bilmiyorum!" Dedim direk. Çünkü cidden bilmiyordum.
"Peki Öğren beni öyle ara. Eğer şartımı kabul edersen bende sana yardım ederim. Bugün çekindiğiniz fotoğraflara göz atacağım daha Sana Iyi geceler." Dedi ve Telefonu direk yüzüme kapattı.
Alinin Kumruya olan duygularından benim haberim yoktu. Hiç fark etmedim bile... Acaba kumru hissetmişmidir. Yarın ağzını arayıp öğrensem iyi olur...Peki şimdi ben bu adresi nasıl bulacağım?
Anneme sorsam söylemez.
Fırat biliyor mudur diyeceğimde bilse bana hayatta demez.
Kimden bulabilirim?.
Düşün Nur. Düşün...
"Bence de düşün Nur. Sence kim sana bu adresi verir."
Duyduğum ses ile yerimden sıçradım. Etrafıma bakındığımda bana tıpa tıp benzeyen kızı gördüm. Yatağın ayak tarafında bana bakıyordu. Yatağın etrafını dolaşıp aşağıda bana yakın yere oturdu. İçimden dualarımı etmeye başladım.
Bu kız gerçek değil aklımın bana bir oyunuydu. Evet. Evet. Bu kız gerçek değil.
"Gerçek olmadığıma bu kadar emin misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERÇE
General FictionAilemin başına gelenleri beni büyüten babamdan öğrendim..... Neden bu şekilde kimsesiz kaldığımı, Aslında var olan ailemden neden uzaklaştırıldığımı öğrendim..... Annem beni korumak için yetimhaneye bırakmıştı. Her hafta beni görmeye gelirdi. Taki y...