Final -1

3.2K 120 5
                                    

Saçlarımın okşandığını hissedince gözlerimi araladım. Vücudumda sanki  iğne batması gibi şeyler hissediyordum.

"Günaydın Kızım." Dedi Babam. Sesi de  bakışları kadar sıcaktı.

"Günaydın." Dedim bende ama konuşurken azda olsa boğazım ağrımıştı.

"Ağrın var mı?" (Emir)
  
  
Emirin sesini duymamla etrafıma bakındım. Diğer tarafımda Emir Mustafa ve Ali vardı. Fırat ve Akif Babamın arkasındaydı.
  
   
"Su." Dememle babam Fıratın doldurduğu bardağı alarak içmeme yardımcı oldu. Su bitince Babam boş bardağı Fırata uzattı.

"Siz neden bana öyle bakıyorsunuz?" Diye sordum.

"Nasıl?" (Babam)

"Bilmem kötü bir şey mi oldu?"

"Yok bir şey sana öyle geliyor kızım." (Babam)

Aklıma ilk kızlar geldiler.
"Kızlar iyiler mi?" Diye sordum.

"Evet iyiler bir şeyleri yok. Olanları da Kumru ve Annem hariç kimse  bilmiyor. Yaralanman dışında tabi." (Emir)

"Tamam benim uykum var." Dedim gözlerim kapanmaya başladı.
     
      
..
   
    
"Ne zaman çıkarım buradan mustafa?"

"Henüz iki gün olmuşken bu soruyu sorman ne kadar mantıklı sence Nur?"

"Sıkıldım ne yapayım hastaneleri sevmiyorum."

"Biliyorum. Merak etme bugün çıkış işlemlerin yapılacaktı. Emir ve Ali onun için uğraşıyordu. "

"Peki nereye gideceğiz?"

"Eve dönüyoruz artık. Burada ki işimiz bitti."

"Efsun ne olacak? Ailesi bir şey dedi mi?"

"Aile içine karışamayız Nur. Ailesi böyle bir durumdan haberdar olmadıkları için üzgünlerdi. Efsuna haber vermedikleri için kızdılar. "

"Bundan sonra ne olacak?"
     
     
Mustafa gülümsedi.
    
     
"Bunu Emire sorsan daha iyi olur."

"Söyle işte ya! Evde toplandığınızda ne oldu?"

"Efsunlarda topladığımız zaman büyükler neler yapılacağını konuşmaya başladılar. Efsunun küçük abisi Efsun burada kalmaya devam edip göz önünde kalırsa millet durmadan hakkımızda konuşur dedi. Efsunu bir süreliğine başka bir yere gönderelim olaylar unutulunca geri dönsün diye teklifte bulununca Babası karşı çıktı. Başı boş olmaz dedi. Abisi Birini bulup Evlendirelim öyle gönderelim deyince Meriç abisi karşı çıktı. En sonda evlilik konusunda takılı kaldılar. "

Yerimden doğruldum.

"Efsunu evlendirecekler mi?"

"Evet."

"Kiminle!?"

"Emirle evlenecek."

"Ne!!?"

"Mehmet Amca Efsunun Babasının Evlilik konusunda kararlı olduğunu görünce  Efsunu Emire istedi. Aileside kabul etti."

"Efsun ve Emir ne dediler peki? Kabul ettiler mi?"

"Emir Mehmet Amcayla önceden  görüşmüş. Eğer Efsunu biriyle  evlendirmeye karar verirlerse Efsunla kendi evleneceğini söylemiş."

"Emir mi?"

"Evet."

"Iyide Emir Efsuna hiç sıcak davranmıyordu yüzüne bile bakmıyordu, böyle bir şey istemesine şaşırdım."

SERÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin