7-"Pabucumun Serhat'ı"

25.4K 1.1K 278
                                    


(Düzenlendi ✅)

🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁

7.Bölüm "Pabucumun
Serhat'ı "


Ne zaman öğreneceksiniz,
Olduğum gibi kabullenmeyi beni?

-Pes eden yazar

Hatırlatma:

Söylemezsin biliyorum ama şansımı deneyeyim dedim. Nerdesin? (20.47)

Tam o sırada yanımdaki adamın da telefonuna bir mesaj geldi. Gözlerimi büyütmüş bir halde ona bakarken telefonum elimde mesaj yazmaya hazır bir vaziyette duruyordu.

Adam mesajı okuyunca gülümsedi ve bir şeyler yazıp gönderdi. Bilin bakalım başka ne oldu. BENİM TELEFONUMA DA MESAJ GELDİ!

Kokunu alacak kadar yakınında. Tam yanında. (20.47)

♤♤♤

Gözlerim yuvalarından çıkmak ister gibi öne atılırken elimi tuşlara götürüp sakinmiş gibi, telaş yapmamış gibi tuşa bastım. 8. Kattan geçtiğimizi görünce 9. Katın düğmesine basmıştım açılan kapıdan valizlerimle beraber hızlıca inerken adamın kısık sesle attığı kahkahayı duymamam imkansızdı. Arkama bakmadan hızlıca merdivenlere yöneldim. Zaten odam 12. Kattaydı.

"Lanetli 12 " diye geçirdim içimden.

Ne var şu 12. Katlarda? Başıma hep tuhaf bir şeyler geliyor...

Merdivenlerden zorda olsa elimde valizlerimle yukarı çıkarken 10. Katta bir beyefendi belirdi. 1.90 boylarında, mavi gözleri ve kahverengi saçları , kaslı yapısı ile bu adamı daha önce gördüğüme yemin edebilirdim...

"Yardım edebilir miyim hanımefendi?"

Ben hala adamı tanımaya çalışırken gülümseyerek kurduğu cümleyi duyar duymaz içimi kötü bir his kapladı. Nerde duydum bu sesi...

"Hayır, teşekkür ederim." Dedim soğuk olmasını umduğum bir sesle.

"Çantalarınız ağır görünüyor."

Üzerindeki takım elbise bana asansördeki adamları hatırlatmıştı. Tüylerim ürperdi.

"Hayır değiller."

Merdivenlerden yukarı çıkmaya devam ederken hala bu çocuğu nerede gördüğümü hatırlamaya çalışıyordum. "Partilerden birinde görmüşümdür belki" dedim içimden.

11. Kata geldiğimde pertim çıkmıştı. Aslında asansöre tekrar binebilirdim bu kadar zaman asansörde oyalanacak değil ya... Ama uzun zamandır antrenman yapmadığım için kendimi biraz zorlamak çok cazip gelmişti. Yarın erken uyanıp iş bulmam gerekiyordu. Ayrıca dövüşmeye devam etmek de istiyordum. Murat abiyi aramayı kafama not edip 12.kata çıkmış olmamı büyük bir tebessümle kutladım. Odama doğru ilerlerken içime bir ferahlık çökmüştü.

Kapıların numaralarına bakarak ilerlerken birinin omzuma çarpması ile geriye doğru savrulmam bir olmuştu.

"YAVAŞ YA!" diye sesimi yükselttim. Ardından fısıldadım, "Hayvan herif."

Haykırışımın ardından yüzüme savrulan saçlarımı geriye iterek arkamı döndüm. Babamı görsem daha çok sevineceğim bir duruma nasıl mı düşülür? Şöyle anlatayım, eğer size çarpan birine kim olduğuna bakmadan bağırır üstüne üstün "hayvan" derseniz , afiyet olsun! Çünkü ağzına doğru büyük bir dışkı parçası geliyor demektir. Kısacası boku yediniz...

Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin