(Düzenlendi ✅)
Bu bölüm şu sıralar beni en çok destekleyen iki okuruma gelsin! ❤️ aykremi ❤️ jinniejim ❤️Sınır:45 vote 125 yorum
🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁
21. Bölüm "Yıkan Gözyaşınla..."
Denize karşı bir bankta,
Omzuna başımı yaslayıp,
Sesinden şiir dinlemek gibi çocukca isteklerim oldu.
Bağışla...
-Nazım HikmetHatırlatma:
Yere yığılmamak için duvara daha çok yaslandım. Boğazımda hala baskı hissediyordum. Ellerimi boğazıma götürmek istesem bile kendime engel oldum. Bir kaç kez gülerek öksürdüm. Serhat ise bana arkasını dönmüş eli ile saçını karıştırıyordu. Son bir kez arkasına bakıp odadan çıktı. Çıktığı gibi nefessizlikten yaşaran gözlerimi kapattım. Kapatmamla akan bir iki damlayı hemen silip elimle boğazımı ovuşturdum. Göreceksim Serhat. Bana yaptığın hiçbir şey yanına kalmayacak...
♤♤♤♤
Kolumdaki serumu çekip attım. Sonra da yatağa bıraktım kendimi. Verilen ilaçlar, yaşananlar, mutsuzluk, acıyan yaralarım ve dahası beni bitkin düşürüyordu. Ben, son iki yıldır psikolojik bir hastalıktan dolayı günde sadece sabahları birkaç saat uyuyabilen ben, buraya geldiğim gibi ilaçlardan dolayı yataktan kalkamamıştım.
Ne yapacağım ben tüm gün bu odada?! Kaçacak halim yok, yürüyecek enerjim yok, Serhat'a saldırmak bile istemiyorum. Neler oluyor bana böyle?
Camdan dışarı baktığım zaman hava kararmaya yüz tutmuştu. Biraz dışarıyı izleyip olanları tekrar tekrar yaşadım içimde. Tekrar tekrar oynattım sahneleri. Tekrar tekrar nerde hata yaptığımı aradım.
Sonuç mu? Elde var sıfır...
Bir süre sonra içeri elinde tepsiye bir kadın girdi. Konuşmadan tepsiyi masaya bırakıp masayı bana doğru itti.
"Yemeğinizi bitirip ilaçlarınızı alın küçük hanım."
Küçük hanım? En fazla benden 7 yaş büyük olan kadın- aman banane? Tek sorun bu mu yani?
Kadın sözünü bitirip bana bakmaya devam etti.
"Diyecek başka bir şeyiniz mi var?"
Çok güzel... Sesim kısılmış!
"İlaçları içtiğinizden emin olmam ve Serhat beye haber vermem gerekiyor."
Tepsiye baktığımda mercimek çorbası vardı. Yanında biraz ekmek ve bir kaç tane hap vardı. Haplardan biri gözüme takıldı. Ben bunu nerede gördüm? Bu sorunun cevabından emin olamasam bile tehlikeli bir şey olduğundan emindim. Çorbadan bir kaç kaşık aldım. Hapların hepsini elime aldım.
"Rica etsem bana peçete getirir misiniz?"
Kadın kısa bir süre yüzüme bakıp kapıdan çıktı. Gözüme çarpan hapı yatakta düzeliyormuş gibi ellerimi yatağa bastırdığım an yatağa bıraktım. Diğer haplardan şüphelensem de iki üç tanesi bildiğim ilaçlardı. Adını bildiğim ilaçları avucuma alıp diğerlerini çaktırmadan yorganın altına bıraktım. Suyu yarısına kadar içip elimde olan haplardan birini ağzıma attım ve birkaç yudumla mideme indirdim. Tam o sırada kadın geldi ve elindeki peçeteyi bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor)
AkcjaYetişkin içerik. ~~~~~~~~~~ Sen misin ruhuma neşter saplarken, Kanamaması için yarayı çiçekle kaplayan?.. ~~~~~~~~~~ Mükemmel olmasa da mutlu bir yaşamı vardı küçük kadının. Fakat bir kaza ile her şey tersine döndü. Kendini bir anda...