(Düzenlendi ✅)
🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁41. Bölüm "Alınan Son Nefes"
Belki de şu an aldığın nefes son nefesindi.
Bunu nerden bilebilirsin ki?-Pes eden yazar
Hatırlatma:
Asimetrik bir gülüş aydınlandı yüzünde. Sağ elini yanağıma koyup okşadı. Yavaş yavaş... Sert ve soğuk elleri, sıcak ve yumuşak yanağımdaydı. Yavaşça bana doğru eğilirken ikimizin de gözleri birbirimizin dudaklarındaydı. Öpmek istiyordum onu. Durmalıydım. Durmalıydı. Aramızda on santimetre kala başımı hafifçe yana çevirdim. Bunun anlamını ikimizde iyi biliyorduk.
Başlamadan bitmiştik...
♤ ♤ ♤ ♤ ♤
Ne yapıyorum ben?
Şu an hafif ıslak giysilerim ile Serhat'ın sıcak arabasında oturuyordum. Üzerimde Serhat'ın kokusu sinmiş ceketi vardı.
Ne yapmıştım ben?
Serhat'ın ayağına kendi isteğimle gitmiştim. Beni görmesini istemiştim. Ve şu an cehennemime gidiyordum.
Yaman orada olacak mıydı?
Umarım orada olur... Ama bu omuzla nasıl koruyacağım kendimi? Sorun değil Ela. Sen her şekilde korursun kendini.
Sen Ela'sın.
Sen o güçlü kadınsın.
Sen, sensin!
Korkma,korkut.
Korkan olma, korkutan ol.
Araba süratle giderken derin bir nefes bıraktım. Ağlamaktan şişmiş gözlerimi kucağımdan cama çevirdim.
"Daha iyi misin?"
"İyi olmalı mıyım?"
"Benim yanımdayken bundan sonra kötü olmayacaksın."
"Yaman gittiğimiz yerde mi olucak?"
"Hayır. Yaman'ın nerede olduğu seni ne ilgilendirir?"
"Ne ilgilendirir mi? SEN CİDDİ MİSİN? LAN HAYATIMI SİKTİ O PİÇ! İLGİLENDİRİR TABİİ!"
Diye bağırdım bir hışımla.
"Psikolojinin bozuk olmasına veriyorum terbiyesizliğini. Bir daha olmasın."
Sinirli gözlerimi onun üzerine diktim. İçimde kabaran öfkeyi kontrol etmek zorundaydım. İçimdeki sesi duymamam gerekiyordu.
Radyoyu açtım. Bir kaç kanalda gezindikten sonra kulağıma dolan melodi ile arkama yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor)
ActionYetişkin içerik. ~~~~~~~~~~ Sen misin ruhuma neşter saplarken, Kanamaması için yarayı çiçekle kaplayan?.. ~~~~~~~~~~ Mükemmel olmasa da mutlu bir yaşamı vardı küçük kadının. Fakat bir kaza ile her şey tersine döndü. Kendini bir anda...