39-"Kutup Yıldızı"

9.6K 619 733
                                    

(Düzenlendi ✅)
🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁

Bu arada yeni kapağımız çok güzel değil mi?

39. Bölüm "Kutup Yıldızı"

Varsın kayıp olsun yolum.
Varsın gece olsun.
Varsın duymasın kulaklarım.
Varsın ses çıkmasın boğazımdan.
Varsın çaresiz kalayım.
Yeter ki umutsuz kalmayayım.

-Pes eden yazar

Hatırlatma :

Nedense Kıvanç ile yaşadıklarım yalanmış gibi geliyordu. Sadece birine sığınmak istemiştim ve o da bana kollarını açmıştı. Belki de yanlış düşünüyordum. Belki de güvenmekten korkuyordum. Belki de- Neyse...

Masanın üzerinde imzalamayı beklediğini düşündüğüm belgeyi okumaya başladım. Şirket hakkında yazılardı. Masanın köşesinde üst üste konan belgelere kaydı gözüm bu sefer de. Kaşlarımı çatarak yazıyı okumaya başladığımda gelen ses ile hemen kapıya çevirdim başımı.

"Ne yapıyorsun?"

♤ ♤ ♤ ♤ ♤ ♤

"Sıkıldım. Odayı inceliyordum."

Kıvanç bir süre bana bakıp kahveleri havaya kaldırdı.

"Kahveniz hazır hanımefendi."

O bana doğru gelirken bende masanın etrafından dolanıp az önce kalktığım koltuğa devirdim yorgun bedenimi. Kıvanç'ın bana uzattığı kahveyi alıp arkama yaslandım. Kıvanç karşıma geçip otururken gözlerim hala masanın üzerindeki belgelerdeydi.

" Ne iş yapıyorsun?"

"Hm... Bir nevi ticaret."

"Ne ticareti?"

"Bilgi diyebiliriz."

"Nasıl yani?"

"Şöyle. Birisi bizden bir bilgiye ulaşmamızı istiyor ve bizde bu bilgiye ulaşıp bunu bir karşılık isteyerek, isteyen kişiye veriyoruz."

"Neden?"

"Çünkü birileri bunu yapmalı."

"Sen neden bunu yapıyorsun?"

"Bu işte iyiyim çünkü."

"Ala... Operasyona gitmişti. Bilgi almak için miydi?"

"Evet."

"Nasıl alıyorlar bilgiyi?"

"Bilmek istediğine emin misin?"

Kısa bir an tereddüt etsem de başımı salladım. En fazla işkence ediyorlardır...

"Biz genellikle önce sorarız. Güzel yoldan anlaşmaya çalışırız. Baktık olmuyor tatlı dille konuşmaya devam ederiz. Hala direniyor mu? O zaman işkence ederiz. Ama Ala daha gaddar. Sabırlı biri değil. Bir kere sorar o. Ve eğer istediği cevabı alamazsa o kişi yanar. Gerçek anlamda yanar... "

Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin