(Düzenlendi ✅)
🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁37. Bölüm "Korkuyorum"
Ama sevgi ayrılığa rağmen biter mi?
Kalıplaşmış duygular kırabilir mi kelepçeleri?-Sevgili okuyucum
Hatırlatma:
Kimsin sen?
" Korkuyorsun. Benden de korkuyor musun?"
Sesi tanıdık. Ama çıkaramıyorum bir türlü. Kimin sesi olduğunu biliyorum ama adını hatırlayamıyorum.
"Korkma benden Ela. Aç gözlerini."
Ne zaman kapatmıştım gözlerimi? Ellerini yanaklarımda hissediyorum. Yavaş yavaş aralıyor gözlerimi.
♤ ♤ ♤ ♤ ♤ ♤
"Kıvanç."
"Buradayım."
♤ ♤ ♤ ♤ ♤ ♤ ♤
Gözlerimi açtığımda nefes nefese Kıvanç'ın kucağına bulmuştum kendimi. Çıplak göğsüne başımı dayamıştım. Yüzüme yapışan saçlarımı parmak uçlarıyla çekerken gördüğüm rüyanın etkisindeydim hala.
"İyi misin?"
Diye fısıldadı.
Almakta zorlandığım nefeslerim boğuluyormuş hissi yaratıyordu bedenimde.
İlacım demek için ağzımı açtığım zaman sanki bunu anlamışçasına komidinin çekmecesine uzamdı ve ilacımı alıp aralık olan dudaklarımın arasına yerleştirdi. Elimi zor da olsa ilacın üzerine koyarken elini elimin üzerine koyup güçsüz parmaklarıma destek verdi.
Bir kaç kez ilacı sıktıktan sonra ilacı ağzımdan alıp elimi karnıma koydum. Gözlerimi kapatıp Kıvanç'ın kokusuna karışmış çam kokusunu içime çektim. Büyük bir gök gürültüsü ve ardından çakan şimşekle gözlerimi pencereye kaydırdım. Cam hala yarı açıktı. Camın yanındaki koltuğun bir kısmı ve yer ıslanmıştı. Dışarıdan gelen yağmur sesi, şiddetlenmesine rağmen rahatsız etmeyen rüzgar, uçuşan perde, başımı yaslandığım sıcak bir beden, kollarında nedensizce güvende hissettiğim bir adam ve onun kokusuyla karışan çam kokusu...
Elini yanağıma koyup alnıma sıcak dudaklarından dökülen bir öpücük bahşetti Kıvanç. Gözlerimi açıp onun buz mavisi hareleri ile birleştirdim.
Gözlerine telaş vardı. Kalbim tekrar hızlanmaya başladı.
"Korkma... Ben buradayım."
Ben bu cümleyi nerde duymuştum?
Ben varken korkma. Buradayım. Sakin ol...
Elini kalbimin üzerine koydu.
"Niye konuşmuyorsun? Bak kalbin nasıl atıyor. Hala korkuyor musun? Korktuğun kişi ben miyim?"
Korkuyorsun. Benden de korkuyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor)
ActionYetişkin içerik. ~~~~~~~~~~ Sen misin ruhuma neşter saplarken, Kanamaması için yarayı çiçekle kaplayan?.. ~~~~~~~~~~ Mükemmel olmasa da mutlu bir yaşamı vardı küçük kadının. Fakat bir kaza ile her şey tersine döndü. Kendini bir anda...