(Düzenlendi ✅)
🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁Medyadaki şarkıyı mutlaka dinlemenizi tavsiye ederim.
43. Bölüm "Bende İnsanım!"
Sen, şeytan,
Nasıl olur da kendini melek ile kıyaslarsın?!-Pes eden yazar
Hatırlatma
ELA! GEL BURAYA!"
Serhat... Tam zamanı...
"ELA DEDİM! YETER!"
Hadi Serhat yanıltma beni...
Sadece on saniye sonra biri elini ağzıma koyarak beni ağaca yasladı.
"Sessiz ol Ela. Benim."
Size mükemmel olduğumu söylemiş miydim?
♤ ♤ ♤ ♤ ♤
Kıvanç bizden uzak bir yere giderken Serhat elini bileğime kelepçe misali dolamış, diğer elini ise sıkıca dudaklarıma bastırıyordu. Şaşkınlık ile açılan gözlerim Serhat'ın gözleriyle birleşti. Cesurca gözlerimin içine bakıyordu. Yüzsüz müydü yoksa cidden ona aşık olduğumu mu düşünüyordu bu aptal?
Birincisi daha mantıklı geldi.
"Elimi çekiyorum bağırmak gibi bir hata yapma."
Ne bağırması be. Üstüme iyilik sağlık...
Başımı olumlu anlamda hızlıca salladım.
"Ağlamışsın." dedi işaret parmağının sırtı gözümün hemen altını okşarken.
Zorla gözlerimi doldurduğumu bilse ne derdi acaba.
"Ağlamadım." dedim çatallı sesimle.
Haluk Bilginer bak işine koçum sıradaki ödül bana...
"Hem senin ne işin var burada git demedim mi sana?!"
"Ne zamandan beri bana emir verir oldun?"
Ah Serhatcığım ilerde başına gelecekleri bir bilsen keşke bir tek emir verse derdin... Yazık.
"Çekil üzerimden!"
Bakışlarımı kaçırarak Serhat'ı üzerimden ittim. Pardon itmiş gibi yaptım. Benden uzak durması işime gelmezdi sonuçta.
" Çekilsene ya, uzak dur benden Serhat."
"Bundan sonra senden bir santim bile uzak durmak istemiyorum Ela. Zorluk çıkarma. Daha fazla ıslanmadan yürü hadi."
Zorluk çıkarmak mı? İçimden kötü cadıların gülüşünü anımsatan kahkahamı attım. Ne zorluğu be? İşime gelir.
Serhat aşkım kaçır beni!
♤ ♤ ♤ ♤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor)
ActionYetişkin içerik. ~~~~~~~~~~ Sen misin ruhuma neşter saplarken, Kanamaması için yarayı çiçekle kaplayan?.. ~~~~~~~~~~ Mükemmel olmasa da mutlu bir yaşamı vardı küçük kadının. Fakat bir kaza ile her şey tersine döndü. Kendini bir anda...