(Düzenlendi ✅)
🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁11. Bölüm "İlk Round"
Ve bazen tam bitti dediğinde başlar asıl savaş.
-Pes eden yazar
Hatırlatma:
"Ya seni öldürürsek?"
"O kadar kolay değil. Benimle alıp veremediğiniz bir şey var. Kolay kolay öldürmezsiniz beni."
"Biliyor musun Ela, aslında ölüm sandığından daha yakın."
"O zaman ölümle daha da yakından tanışmak için sabırsızlanıyorum. Çünkü yeterince yakındık biz ölümle. Bundan bir sonraki yakınlık benim canımın alınması olur sanırım."
♤♤♤♤
"Kaç kez ölüme tanık ettin?"
"Dört... Sadece dört kez."
"Dört... Epey yakınmışsınız ölümle yahu. Ben yüzlerce ölüme tanıklık etmişken bile ölümle senin kadar yakın olamadım."
Sesindeki alaycı tını rahatsızlığımı katlamıştı.
"Sana bir soru soracağım. Kendine de bana da dürüst davranırsın umarım. "
"Sor bakalım."
"Tanıklık ettiğin yüzlerce ölümden kaç tanesi için "Keşke o değil de ben ölseydim" dedin?"
Sorumdan sonra varış noktamıza varana kadar süren uzun bir sessizlik hakim oldu arabaya. Cevap vermesini beklemiyordum ama benimle uğraşmamayı öğrenecekti.
Araba yavaşlayarak durduğunda etrafıma bakındım. Kaldığım otele gelmiştik. Soru sormadan arabadan indim ve hızlı adımlarla otele girdim. Arabanın sesinden Serhat'ın, Yaman'ın mekan diye bahsettiği yere gittiğine emindim.
Hızlıca odama gidip kendimi duşa attım. Sıcak ve uzun bir duşun üzerimdeki etkiyi azaltacağını düşünüyordum. Duşumu yaptıktan sonra üzerimdeki havlu ile beraber yatağa uzandım. Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Bir güne neler sığdırmıştım ben... Evden kaçmam, abim tarafından reddedilmem, Ahsen ile tartışmamız, Deniz ile yaptığımız albümün çalınıp gözlerimin önünde yakılması ve dahası...
Yataktan aniden kalktım. Albümü sahilde unutmuştum. "Salak kafam" dedim kendi kendime alnıma vururken. O anki panikle ne yaptığımı bile unutmuştum.
Peki ya Ahsen? Acaba şu an iyi midir? Ya baygınken Yağız ona bir şey yaparsa? Neden engel olmadım onlara? Neden durduramadım?
Bir yanımda bu soruların getirdiği Ahsen'i oradan çıkaramamanın verdiği pişmanlık varken diğer yanım gururumu ayaklar altına alıp Ahsen'i kurtarmak için verdiğim mücadeleyi küçümsememem gerektiğini söylüyordu. Evet, yapabileceğim her şeyi yapmıştım belki de. Hem Ahsen'e bir şey yapamazlar ne de olsa. Sonuçta bana koz olarak kullanabilecekleri tek şey o.
Saçlarımdaki havluyu çekip valizime doğru adımladım. Valizimi açıp rahat bir şeyler çıkardıktan sonra oflayarak giyindim. İçimdeki sıkıntı tarif edilemezdi. En büyük sorun ise şuydu: Ahsen Yağız'ı hala iyi biri sanıyor halbuki Yağız onu ilk fırsatta öldürücek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor)
ActionYetişkin içerik. ~~~~~~~~~~ Sen misin ruhuma neşter saplarken, Kanamaması için yarayı çiçekle kaplayan?.. ~~~~~~~~~~ Mükemmel olmasa da mutlu bir yaşamı vardı küçük kadının. Fakat bir kaza ile her şey tersine döndü. Kendini bir anda...