30-"Aşk İçin Dövüş"

11.8K 659 534
                                    

(Düzenlendi ✅)

🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁

30. Bölüm "Aşk İçin Dövüş"

Ağlama, yine buluşuruz bir gün gökyüzünde...

-Pes eden yazar

Hatırlatma:

"İyi misin?" dedi Kıvanç. Bana kaçamak bakışlar atıyor hemen yola döndürüyordu bakışlarını. İyi olup olmadığımı anlamaya çalılıyordu.

Çok kötüyüm.

"İyiyim."

Tükendim... Ölüyorum...

"Bilirsin zor bir gün geçirdim."

Hayatımın içine sıçtılar ve ben yaşamaktan yoruldum. Kendimi bir uçurumdan atmak istiyorum.

"Haliyle yorgun düştüm."

Benim için endişelenme. Yakında bende onların yanına gideceğim nasılsa.

"Endişelenme iyiyim..."

Yıkılmış bir harabeyi tekrardan inşanedebilir miydim, bilmiyorum. Ama onlar edebilirdi. Kıvanç ve Ala bana yardım edebilirdi. En azından öyle umuyorum...

Savaş başlıyor Yaman Kıraç ve bir kez daha yemin olsun ki, intikamımı almadan durmayacağım.

♤ ♤ ♤ ♤ ♤

Yol uzadıkça uzuyor, ışıklar yerini karanlığa bırakıyordu. Ağaçlar gittikçe artarken kendimi sorgulamaya başladım.

Bir telefon numarası buluyorsun elinde. Sonra onu arıyorsun, sana diyor ki intikam almana yardım edeceğim. Mafyalardan yeni kurtulmuşsun. Güvenin milyon kere zedelenmiş ve sen hala mafya kılıklı hatta çete olduğunu kabul eden insanlara güveniyorsun. Neden?

Niye bu kadar çabuk güveniyorsun Ela? Ne malum bunların Yaman'ın adamı olmadıkları? Senin hakkında her şeyi biliyorlar. Ama sen ne biliyorsun?
Abis adlı bir çete ve Kıvanç.
Başka?
Sana yardım edecekler.
Başka?
Yaman onların adamlarına zarar vermiş.
Başka? Başka ne biliyorsun Ela? HİÇBİR ŞEY! Soyadlarını bile bilmiyorsun gerizekalı!

"Arabayı durdur!"

"Ne?"

"Arabayı durdur dedim."

Arabayı sakince kenara çekerken kaşlarını çatmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Araba durunca bana döndü.

"Bir şey mi oldu?"

"Aslında bir çok şey oldu Kıvanç Bey."

"Yine Bey olduk demek... Desene durum vahim."

"Hala şakaya vuruyorsunuz."

"Sorun ne Ela?"

"Sorun şu ki siz benim her şeyimi bilirken, yaşadığım tüm acıları izlemişken benim sizin hakkınızda sadece isminizi ve Abis'i bilmem. Kimsiniz siz?"

Derin bir nefes verip dudaklarını ıslattı.

"Bende diyordum bu sorular ne zaman gelecek..."

"Sizi dinliyorum."

"Gittiğimiz yerde konuşsak bunu?"

"Hayır şimdi konuşacağız! Ben niye hemen güvendiysem... Ahsen'in evine istediğiniz zaman girip çıkabilirsiniz, belki benim evime de gitmişsinizdir daha önce. Söylesenize neden benim hakkımda bu kadar çok şey biliyorsunuz? Madem benim o acıları yaşadığımı gördünüz neden Yaman'ı durdurmadınız? NEDEN AHSEN'İ KURTARMADINIZ? Söyleyin hadi? Yaman'ın adamı mısınız sizde? "

Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin