40-"Hayatından Defoluyorum"

9.4K 607 940
                                    

(Düzenlendi ✅)
🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁

40. Bölüm "Hayatından Defoluyorum "

Hangisi daha kirli diye düşünürken buluyorum kendimi çoğu zaman.
Düşünceleri mi yoksa binlerce ruhu öldüren bendenleri mi?

-Pes eden yazar

Hatırlatma:

O hiçbir şey demezken bana sıcak basmıştı. Nedensizce ellerim terliyor geriliyordum. Mutfağa inip bir bardak su doldurdum. Suyu içerken içimdeki huzursuzluk katlandı. Arkamı döndüğümde çığlık atmamak için elimi ağzıma götürüp bastırdım. Elimdeki bardak yere düşüp paramparça olurken gözlerim sonuna kadar açıldı.

"Sana onlardan uzak dur demiştim, Kedicik..."

♤ ♤ ♤ ♤ ♤ ♤

Kalp atışlarım hızlanırken Kıvanç yukarıdan bağırdı.

"Ela?"

Serhat bakışlarını önce merdivene daha sonra tekrar bana çevirdi.

"Neden bana güvenmiyorsun? Ela bana güvenmiyorsun ama onlara güveniyorsun neden? Ahsen'i kurtardım. Ahsen bizimle. Hadi gel gidelim. Hadi canım..."

"Yalan söylüyorsun..."

"Söylemiyorum."

"Sana inanmıyorum."

"İnanmalısın."

"Neden? Neden sana inanayım."

"Çünkü beni seviyorsun. Hemde deli gibi. Ela sen bana aşıksın!"

"Serhat ben sana aşık değilim. Hiçbir zaman olmadım hiçbir zaman da olmayacağım..."

Kıvanç'ın sesi bir kez daha kulaklarıma doldu.

"Ela o ses senden mi geldi?"

"Kıvanç piçinden ne eskiğim var? Onu seviyorsun, kendi isteğin ile öpüyorsun? Kahramanın mı sanıyorsun onu? Senin kahramanının da kurtarıcın da benim Ela!"

"Orada durucaksın işte Serhat. Benim ne bir kahramana ne de bir kurtarıcıya ihtiyacım var! Ben kendi hikayemin kahramanıyım. Kurtarıcı da benim kahraman da! Hiçbirinize ihtiyacımın olmadığını ne zaman o boş beynine sokacaksın?!"

Çatılan Kaşlarım ve sert sesim Serhat'a meydan okuyordu. Seni köpek gibi eğiteceğim diyen ben miydim? Gelmiş şimdi de kahramanınım diyordu. Piç kurusu...

"Arka bahçeye ."

Kıvanç'ın adım sesleri gelmeye başlayınca Serhat hızla çıkış kapısına yöneldi. Kıvanç ise koşarak mutfağa gelmişti. Benim gözlerim de az önce Serhat'ın çıktığı kapıdaydı.

"Serhat buradaydı..."

Dedim gözlerimi ayırmadan.

Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin