42-"İyiler Sadece Masallarda Kazanır"

9.1K 583 604
                                    

🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁

42. Bölüm "İyiler Sadece Masallarda Kazanır "

Gecenin en karanlık olduğu an;
Șafağa en yakın olduğu andır...

-Gravat

Hatırlatma :

Hadi bunu da geçelim. Ben namusum ve şerefim üzerine ant içmiştim. İntikam için yemin etmiştim. İçimdeki ateşimi soğutabilir miydi? Bana eğitilmemiş köpek muamelesi yapan adam beni gerçekten sevebilir miydi? Hayır... Yapamazdı.

Ne Serhat birini sevebilirdi. Ne de ben Serhat'ı.

♤ ♤ ♤ ♤ ♤

Ben buraya onları öldürmek için gelmiştim. Namusum ve şerefim üzerine yemin etmişken nasıl onu severdim ki? Bedenim tırnak uçlarıma kadar kin besliyordu ona karşı.

Bir şarkı yankılandı beynimde.

İyi ve güzel kadınlar hep ağlar...

Cebimden telefonumu çıkartıp şarkıyı açtım.

Bildiği gibi değilmiş buralar, o her şeyi mor severmiş
Kim girse hayatına "seni seviyorum" der ve gidermiş

Doğruydu. Kim seni seviyorum dese gidiyordu. Belki de sihirli sözcük falandır?

Kalbi kırılmış bir kadın, belki de saçları ondan kısaymış

Evet, belki kalbim kırık ama saçlarım ondan dolayı kısa değil. Bazı şerefsizler saçımı bile kıskanıyor.

Konuşulacak şeyler varmış daha, ama avazı çoktan çıkmış

Bu sefer buruk bir tebessüm yayıldı yüzüme. Bu tebessüm bu cümlenin doğruluğunu mu kanıtlıyordu?

İşte bu yüzden leş gibidir buralar,
İyi ve güzel kadınlar hep ağlar

Tamam güzelim belki ama iyi olduğumu sanmıyorum. Neyse zaten hep ağlamıyorum da. Yani, kısmen...

Zor be kadın ama sen dur bakalım,
Yakında yeni bir gezegen bulunur nasıl olsa

O gezegen bulunsa ne olur? Sorun dünyada değil ki. Dünyanın içindekilerde. Ve o dünyanın içindekiler buraya bağlı olmadığı için oraya da gelir. Yine kurtulamadık anasını satayım!

İnce ince doğranmış herkese bi parça dağılmış
Sıradan hayalleri varmış ama hepsi ondan alınmış

Tamam hayallerim pek sıradan değildi ama, ALANLAR UTANSIN!

Kalbi kırılmış bir kadın,
Ve hiç zamanı olmamış alışmaya
Yaşamak bir meslektir buralarda,
Zaten inancı kalmamış mutlu sonlara

Reis yine bizi anlatmış. Ne diyim ki artık. Bu sıralar şarkılar bile bana acıyor.

Bir yandan eğilmiş çiçekleri sanki öldürmek istercesine saran yabani otları koparıyor bir yandan da şarkıyı dinliyordum. Kıraçlar da bu yabani ot gibi beni boğup öldürmeye çalışıyordu.

Ama bilmiyorlardı ki o çiçek sarmaşık olan Ela'nın sadece bir tane çiçeğiydi. Sarmaşık olan bedenimde daha bir sürü çiçek vardı.

♤ Bir kaç saat önce ♤

Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin