31-"Ne Var O Çerçevede?"

10.7K 612 278
                                    

(Düzenlendi ✅)

🍁Lütfen bol bol yorum yapın, vote verin ve sizi etkileyen cümlelerin olduğu satıra "w.a" yazın. Şimdiden teşekkür ederim. Keyifli okumalar...🍁

31. Bölüm "Ne Var O Çerçevede?"

🌌

Sabah olsun ben giderim,
Sen kal rüyamda...

-Tuğkan

Hatırlatma :

Odaya girip hiç bir yeri incelemeden banyoya girdim. Üzerimi çıkartırken suyu odadan buluğum minik kovaya doldurup dikişlerimi ıslatmamaya özen gösterip yıkanmaya başladım. İşim bittiğinde şort ve askılı tişörtten oluşan pjama takımımı giyip hafif kan sızmış dikişlerime pansuman yaptım. Dışarısı çok olmasa bile soğukken içerisi sıcacıktı. Yatağa uzanıp yorgunluktan bitap düşmüş bedenim hemen uykuya dalmıştı.

Gördüğüm kabusla yataktan irkilerek kalktım. Alnıma yapışmış saçlarımı elimle iterken komidinin üzerindeki bardağa su doldurup içmeye başladım. O sırada sürahinin yanında bırakılmış olan not dikkatimi çekti.

"Kıvanç ve Ala'dan uzak dur Ela."

                - Serhat

♤ ♤ ♤ ♤ ♤ ♤

Gözlerim kocaman açılmış elimdeki nota bakıyordum. Komodinin üzerindeki abajuru açtım ve etrafa baktım. Nasıl girdi buraya? Camlar kapalıydı. Ayağa kalkıp kapıyı açmayı denedim. Hala kilitliydi. Hemen makyaj masasının üzerindeki kartımı alıp kapıya okuttuktan sonra kapıyı açıp etrafa baktım. Koridor bomboştu.

Neler oluyor böyle?

Kaşlarım çatık bir şekilde koridoru bir iki dakika daha inceledikten sonra odaya geri girdim. Saat dört buçuk olmuştu. Kaçan uykuma lanet edip tuvalete girdim. Kısa bir duş alıp odaya geri döndüğümde pansumanımı yapıp üzerime siyah kot pantolon ve dar, krem rengi bir balıkçı yaka kazak geçirdikten sonra kısacık olan saçlarımı taramaya başladım. Bir zaman Deniz'in her bir telini sevdiği, Serhat'ın taradığı saçlarımı bu kez ben tarıyordum. Saçlarımı taradıktan sonra havluyla kurulayarak elimle yüzüme gelen saçları geriye attım. Gözlerim şişmişti. Bakışlarım donuktu. Bakışlarım Deniz öldüğünden beri donuktu aslında ama şimdi bir ayrı soğuktu bakışlarım. Gözümün içine bakan yaşadığım acıları görebilirdi sanki.

Not 1: Kimseyle uzun süre göz teması kurma!

Valizimi açıp içinden dün çıkarmaya üşendiğim eşyaları dolaba yerleştirmeye başladım. Ahsen'le olan fotoğraflarımı, çerçeveleri odanın farklı yerlerine yerleştirdim. Deniz ile olan fotoğraflarımı koyduğum albümü çıkarttım sonra. Tek tek bakmaya başladım fotoğraflara. Her birini sevdim. Tek tek öptüm. Sonra beşimizin olduğu fotoğraf geldi karşıma. Kimse kalmamıştı koca ailemizden. Bende ölmüştüm. Bedenimin benden bağımsız olarak yaşamaya çalışmasını saymazsak tabii...

Ne güzel bir aileydik biz. Hepimizin yaraları vardı. Az ya da çok farketmezdi bizim için. Her lokmamızı bölüşürdük. Kardeş gibiydik, Deniz ve ben dışında. Tabii bir de Cenk'in Leyla'ya karşı hoşlantısını da saymazsak. Aslında kardeş gibi değilmişiz. Ahsen herkesle kardeş gibiydi. Evet bu daha doğru oldu.

Peşimdeki Yabancı (+18 / Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin