5.BÖLÜM:Kahraman Mı 2

143 55 23
                                    

Dilay'ın yaşadığı evin kapısının önündeydiler.Fatih komiser ,Dilay ve adını bilmedikleri bu adam.

"Dilay işte şu bahçesinde incir ağaçları olan ev" diye parmağı ile evini gösterdi.

"Geldik artık memur bey biz burada inelim".

Komiser elini başına vurarak ne aptalım adını bile soramadım? "

Elini Dilay'a uzatarak

"Ben komiser Fatih"

Söylediğine kendi güldü.

"Tabi Fatih'te demen yeter yani "

Uzattığı ele Dilay da karşılık verdi.

"Ben de Dilay" sonra tekrar
etti .
''Sadece Dilay herhangi bir unvan adımın önünde yok anlayacağın "

" Memnun oldum Dilay."
"Ben de memnun oldum biraz tuhaf tanışma oldu."

İkisi gülüştüler.Sıcak bir gülümseme tüm bu yaşananlardan sonra iyi gelmişti.

Fatih komiser arabadan indi ve Dilay'ın kapısını açmaya doğru ilerledi.

Dilay ondan önce davrandı kapıyı açtı.Yan yana geldiler o an bu komiserin boyunun uzunluğu dikkatini çekti.Tüm polisler mi uzundu yoksa uzun olmak bu adama özgü müydü?

Başı Fatih komiserin omuz  hızasındaydı.

Omuzları da epey genişti bunun için spor salonlarında az ter dökmemiştir diye düşündü.

Yanakları kızardı düşündüklerinden kendi iç sesi ile kısa süreli kavgaya tutuştu.

"Dilay sen böyle biri değildin ne oldu sana. ?Böyle bir günde aklından geçenlere tüküreyim hatta tükürmeyeyim direk sıçayım.

Fatih komiser Dilay ile iç sesi arasındaki tartışmaya farkında olmadan müdahale ederek

" Eve kadar eşlik etmemi ister misin ?dedi. Gözlerine bakarak hafif bir tebessümle

"Olur "dedi  Dilay. Onlar bir iki adım atmıştı ki kapı sesi onlara unuttukları bir şeyi hatırlattı.

" Hey kahramanım Sadece Dilay !Beni unuttunuz."

İkisi aynı anda o yöne baktılar Battaniyesine sarılı bu tuhaf adam

Hızlı adımlarla onlara yaklaştı. Bir iki adım attıktan sonra yanlarında beliriverdi.

Dilay'ın koluna girerek

"Hadi evimize kahramanım Sadece Dilay"

Komiser Fatih;
" Kahramanın sadece Dilay mı dedin dostum ?

Adam ,

"Evet arabada adının bu olduğunu söyledi ya"

ikisi aynı anda gülüştüler. Gülerken birbirlerine değdi gözleri .Fatih komiser iç sesini yanına çağırıp konuşmaya başladı.

"Ne güzel gözleri var şimdi ben bu güzel gözleri bu adama o esnada battaniyeye sarılı olan tuhaf adamı süzerek ne olduğu kim olduğu belli olmayan bu adama mı teslim edeceğim

Hayır hayır bu olmaz.Evet olmaz .Bu son söylediğini sesli söylemişti ki Dilay da

"Ne olmaz?" dedi şaşırarak.

"Bunu yapman gerekmiyor yani bu adamı tanımıyoruz güvenilir mi sorgulayacak bir kimliği adı dahi yok belki seni bir tehlikeye atıyoruz"

Dilay "yoo hayır koluna girmiş adama bakarak evet o tuhaf görünüyor ama zor durumda bunu hissediyorum.

Zor durumda kalmanın ne demek olduğunu iliklerine kadar yaşamış biri olarak onun öyle biri olmadığını düşünüyorum.

Fatih ,

"Hissler insanı yanıltır onu evsizler derne..
sözünü bitirmesine müsade etmeden adam

" Hayır kahramanım sadece Dilay oraya gitmek istemiyorum sokaklar da kötü"

Dilay "peki peki seni bir yere gönderdiğim yok"

adam Dilay 'dan bu sözleri duyunca kızın boynuna sarıldı.

Dilay "tamam tamam boğuluyorum".

Adam sevinçten sırtındaki battaniyeyi düşürdü.
Fatih komiser "Öyleyse benim evimde kal!"

Dilay 'a bakarak onay vermesini istedi.

O an pek kötü bir fikir gibi gelmedi üstelik Fatih komiserin bu tavrı hoşuna gitmişti.

Onu düşünüyordu. Bu duygu pekte alışık olduğu bir durum değildi. Küçükken babaannesi düşünürdü o da artık hayatta değildi.

Fatih Dilay 'a sözlerini tekrarlayarak

"Ben de kalsın o halde ne dersin?

Adam Dilayın koluna tutunarak

"Hayır kahramanım sadece Dilay ben bu adamı sevmedim. Bana deli demişti. İstemiyorum."

Çocuk gibi omuzlarını kaldırarak banane istemiyorum diyordu.Annesini ikna etmeye çalışan küçük çocuktan farksızdı.

Bu hali Dilay 'a sevimli gelmişti.

"Cevabı aldın değil mi komiser Fatih

Yerdeki battaniyesini alıp tekrar sırtına sardı.

Dilay'ın koluna girerek" hadi evimize gidelim" dedi.

Dilay da  evimiz ha çok çabuk uyum sağlıyorsun  ama orası evimiz değil evim sen de misafirimsin "

Fatih bu sözlere sırıttı. Dilay da göz ucuyla Fatih'in gülümsemesini fark etti. Birlikte kapıya doğru yürüdüler.

Battaniyeli tuhaf adam, "Kahramanım Sadece Dilay Bu adam bizimle kalmayacak değil mi ?"

Başı ile hayır dedi Dilay "öyle ise neden hala gitmiyor?"

Bu Fatih'in az önceki sırıtmasının  rövanşıydı.Dilay ,"Bize kapıya kadar eşlik ediyor"

"Kapıya kadar geldik eşlik etmesine gerek yok"

"Dilay," Allah'tan anahtarları ceketimin cebinde bırakıyorum yoksa çantam ile beraber onlar da giderdi bu gece ikimizde sokakta kalırdık"

Apartman kapısını açıp içeri girdiklerinde Fatih komiser sadece arkalarından bakabildi.

Arabasına doğru ilerlerken hala böyle iyi kalpli insanlar yeryüzünde var mı?Tüm süper kahramanlar erkek olur ey! 21.yy mutlu ol bir kadın kahramana denk geliyorsun



Görseldeki Fatih Komiser

GECEYE SAKLI SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin