Anam öleli bir ay olmuştu. Cenaze için gelenler de artık yoktu.
O gün Rüstem tarlaya gitmedi . Beni de göndermedi.
Bahçede çamaşır yıkıyordum yanıma geldi.
çabuk içeri geç dedi
anlamadım.
Ama çamaşırlarr
Ağzına sıçtığımın Oruspusu gir dedim
sanaMecbur girdim oda arkamdan geliyordu. Kapıyı süngüledi. Kapı sesi yaklaşan adımlar.
Titremeye başladım. Çünkü daha önce..
Yutkundum adımlarımı hızlandırırsam kurtulurdum. Ama nafile arkamdan sarıldı.
Küçük bedenime.Korktum ana dedim bağırdım
Ne anası lan siktiğimin
Kocaman elleri ile ağzımı kapadı.
Direndim. Kurtulmak için direndim.Ellerini ısırdım. Elimden gelen tek şey oydu. Canı yandı
ah dedi. Diş izlerimi görüyordum ellerinde. Hemen koştum mutfağa, yetişemedim.
Siyah ızun saçlarımdan yakaladı. Yere fırlattı tüm kudretini kullanarak.
Bağırdım sesimi duyan olur belki diye.
Nafile
Kemerini çıkardı.
Vurdu, vurdu vurdu her yerime
bedenimi korumak istemedim belki ölürdüm belki anamın yanına giderdim. Ama ölmedim
Anan yok şimdi sen bana karılık yapacan
(Kasıtlı Sansür)
....
Bana tecavüz etti o gün. Üç kere saydım.Aynı şeyi tam üç kere yaptı. İlkinde çok bağırdım hatta Allah'a dua ettim. Yalvardım O bile beni duymadı.Muhtemelen çok meşguldü.
Benim o gün çığlıklarımı kimse duymadı Dilay. Gözyaşlarımı kimse görmedi. Ben daha 12 yaşındaydım üstümdeki adam 47,
Keşke ben elimi uzatıp o masum çocukluğumu oradan alıp kurtarabilseydim.
Ben orada hayallerimi kaybettim çocukluğumu..
Dilay 'a dönerek sen bana çocukluğumu geri getirebilir misin?
Sen benim o gün yaşadığım korkuyu hayal edebilir misin?
Sen bana O günü unıttura bilirmisin?Ben O gün uzun siyah saçlarımdan nefret ettim.
Ben o günden sonra kadın gibi görünmemek için tüm saçlarımdan vazgeçtim. Beni onlarla yakalamıştı çünkü
Saçlarım, uzun siyah saçlarım düşmanım sayılmaz mıydılar Dilay,
Bedenimi o kahpe dölüne teslim ederek
Ağladım ağladım olduğum yerde hiç kalkmadan Ağladım.
tavana bakıyordum o şahit olmuştu Çaresizliğime acılarıma
Sonra
Ayağı ile tekmeledi kalk su kaynat bana yıkanacam..
Ayağa kalktım güçlükle yürüyordum. Kan damlaları bacağımdan süzülürken ölmedim dedim kendime yine ölmedim.
......
Hamile kalmıştım. Karnım büyüyordu. Rüstem istemiyor dövüyordu beniOnu düşür dedi başıma bela mı açacaksın yoksa seni de onu da öldürürüm.
Dayanamadım bir gece kaçtım nereye kime olduğunu bilmeden karnımdaki ile kaçtık. Yanıma üç beş parça bir şey aldım.
.... Bir adam sahip çıktı Rıza yedirdi içirdi meğer onunda derdi başkaymış çocuğu doğurdum.
Kavga gürültü parasızlık yavrumı aldı götürdü.
Ben uyurken aldı götürdü. Ben her gece uyanmamak için uyumasam yavrum yanımda olurdu.
Belki de ben istedim Rüstemin piçiydi. Ama güzel bir kızdı. Belli bana benziyordu siyah saçları...
Anasının kaderini yaşamasın diye Vazgeçtim. Kızımdan vazgeçtim.
Haklısın Dilay Kızım kelimesi bu dudaklara yakışmaz.
Rıza kızı sattı mı ne yaptı hiç bilmiyorum ama alanlar iyi bir aileymiş öyle dedi.
Kırmızı arabaları varmış. Binip gitmişler.
Sonra o da çekip gitti bir başıma Şehirde yaşarken hayat zordu.Dibe batmış kurtuluş arıyordum.
Bir vakit sonra Rıza geldi. Yanında boylu poslu bıyıklı bir adam. O gece kaldılar. Nereden geliyon nereye falan sormama müsade etmedi. Sabah gün ağarınca
Kapının açılması ile uyandım. Bıyıklı, Rızanın arkadaşı geldi.
Kalk ulan hala uyuyon mu
Anlamadım hala gözlerimi açamamıştım. Yarı uyanık halimle bıyıklıya bakarak.
Ne oluyor yolunu şaşırdın dedim.
Yaklaştı. Yaklaştı kolumdan çekip
çabuk gidiyoruz.
Ne gitmesi ağzına sıçtığım ayaklarımı zemine bastırmış direniyordum.
Rıza dedi Rıza seni geneleve sattı gülüm yeni evine gidiyoruz.
Bırak kolumu yalan söyleme yapmaz Rıza dedim.
Ulan Oruspu deyip sıratıma bir tokat attı. Yere yığıldım.
Sonrasını hatırlamıyorum
Uyandığımda bir evdeydim. Sıcacık ev
Bir sürü kadınSessizce oturuyordum. Bir kadın yanaştı elli yaşlarında. Ama yüzünde abartının üstünde bir makyaj. Oturdu. Yüzümü iki yana çevirdi.
Güzelmişsin
Adın ne senin?
Selma dedin korkarak
Artık Selma diye biri yok Suzan adın
Hoşgeldin yeni hayatına