Dilay ve Fatih eve vardıklarında kapıda onları tuhaf adam ve ev sahibesi Selma Hanım karşılıyordu.
Tuhaf adam Dilay'ı görünce sevinç çığlığı attı.
Dilayy geldi ellerini çırparak Dilay geldi.
Selma Hanım ellerini birbirine bağlamış. Fatih komiseri süzüyordu.
Dilay diye söze atıldı. Dün seni bütün gün kapı da bekledim. Gelmedin. Hiç böyle yapmazdın kuzum. Bunları söylerken gözü hala Fatih'teydi kim olduğunu oldukça merak ediyordu. Dayanamadı bu arkadaş kim. Yanındaki tuhaf adamı göstererek dün bu, bu gün de bu yakışıklı çocuk, bu kızın etrafı yakışıklı adamlarla çevrili. Selma hanım bir kahkaha attı. Bir tek onun kahkahaları yankılandı. Eskiyen binanın duvarlarında. Selma Hanım ona dikkat kesilen gözleri fark etti. DuraksadıKapıyı açta İçeri de konuşalım.
Fatih o esnada bir şey unuttuğunu hatırladı Dilay'ın kulağına eğilerek
Eşyaların onları arabada unuttuk dedi. Dilay evet dur beraber çıkalım Fatih hayır dışarısı soğuk sen yorgun olmalısın. Ben tek alır gelirim
Dilay hayır beni buraya kadar getirdin hava bir bana soğuk değil ya ben alırım. Karşılıklı birbirlerini düşünmeleri hem Selma Hanım'ın hem de Tuhaf adamın dikkatini çekmişti.Fatih eli ile tuhaf adamı işaret ederek O gelsin.
Dilay onun bunu becereceğini sanmıyorum.
Fatih Dilay 'a bakarak kötü de olsa bile bir olasılıktı
Tuhaf adam öne atıldı bir adım neden beceremeyeceğimi söylüyorsun Dilay. Merdivenlerden inerek. Ben gidiyorum sen gelmiyorsun. Tuhaf adam önde Fatih arkada arabaya giderken tuhaf adamın hamam terlikleri ayağındaydı.
Dilay dikkat et dedi ama bu söylediğini duymamıştı.Selman Hanım ile Dilay başbaşa kaldı. Kadın gitmeye pek niyetli değildi. Dilay anahtarı kilide taktı. Kapıyı açıp Selma Hanım'ı içeri aldı zorunlu olarak. Kadın Dilay'ı kolundan tutara kim bu adamlar dedi. Çok şanslısın ama bence bu deli ile yaşayacağına diğerini alsaydın ya pek bir temiz yüzlü. Bu zamana kadar bir sıcak çorba içer misin demeyen kadın dedikodu mevzusu olunca nasıl da ağzının suyunu akıtıyırdu.
Dilay Selma Hanım düşündüğün gibi değil
kadın kızın kendini anlatmasına müsaade etmeyecekti.Bana bak dışarıdaki adam eşyalardan söz etti yoksa o da mı buraya yerleşecek? Bana bak kız Evimi sana bunun için kiraya vermiyorum hadi birine müsaade ettim ama iki erkekle aynı evde kalamazsın. Bari kiranı bunlar versin.
Dilay, hayır Selma Hanım yanlış anlıyorsun söyleyeceklerim kafanda kurduğun filmi tamamen bertaraf edecek
aslında anlatmaya niyetli değildi ama kadının hayal dünyasına engel olmak için bunu yapması gerekiyordu. Kadını kolundan tutup kanepeye oturttu parmağını şaklatarak
Hazır mısın?
Selma Hanım kız Dilay bana dün geceki erotik hikayeni mi anlatacaksın?
Dilay parmağı ile kadının dudaklarını kapatarak sus işareti yaptı.En başından anlatıyorum. Hikayemi anlatırken aralara girip müdahale etme
başını salladı. Etmem1000 bölümü ile Sezon finaline girecek olan gündüz kuşağındaki dizileri izler gibi derin bir sessizlik içinde Dilay'ı dinledi.
****
İşte tüm olanlar bunlar nasıl anlattım Roman olur mu?Selma Hanım çok sıkıcı bende erotik bir hikaye anlatacaksın sandım. Hem bu filmi sabah izledim o deli adam tüm bunları anlattı ben ona pek inanmadım palavra atıyor gibi. Sen de kov gitsin Kendine zor bakıyorsun.