27

2.3K 106 2
                                    


,,Čo budeme teraz robiť?" sedela som na posteli a nudila som sa. Bojím sa. Som tu jediný človek.

,,Choď sa prezliecť. Bude večera," vyšiel z kúpeľne a na sebe mal tmavo červenú košeľu.

,,To tam budú všetci?"

,,Neviem kto všetko tam bude,"

Vstala som z postele a podišla ku kufru. Nič slávnostne tu ani nemám. Zobrala som si čierne rifle s vysokým pásom a k tomu tričko s výstrihom na chrbte. Snáď to nebude vadiť. Veď je to len večera.

Keď som vyšla tak Reed ma už čakal pri dverách. Vyšli sme na dlhú chodbu a kráčali neviem kam.

Dorazili sme do jedálne. Tam nás čakalo menšie prekvapenie. Veľký stôl a za ním veľa ľudí. Prišli sme asi neskoro. Sadli sme si tam kde boli voľné miesta. Boli sme približne v strede stola. Sedeli sme pri sebe. Ľudia na nás čudné pozerali no ja by som skôr povedala že pozerali na mňa. Som človek.

,,Reed tu nie si u seba doma. Nebudeme na teba čakať," iba sa zasmial. Tak takúto reakciu som vážne nečakala.

,,Prosím pekne toto je Allison. Áno je človek, ale prosím správajte sa k nej rovnocenne. Je tu ako doprovod," slova sa ujal pán, ktorý sedel za týmto veľkým stolom a ktorý nás aj uvítal. Začína sa mi páčiť.


 Večera prebehla v poriadku. Ľudia sa tu rozprávali a debatovali o nejakých témach. Som rada, že na mňa nikto neprehovoril. Iba na mňa pozerali. Asi kvôli tomu, že som človek a večeriam s nimi akoby som bola rovnocenná. To asi im aj prekážalo.

Po večeri sme sa vrátili na izbu kde nás tam čakali dva uteráky.  Obidva sú bielej farby. Len jednému som nechápem.

,,Prečo sú dva?"

,,Asi prečo, sme dvaja,"

,,To akože máme jednú izbu?" zasmial sa. Veď ako vždy.

,,Tebe to ale páli," idiot.

Skôr ako by som mu niečo povedala išiel do sprchy. Nezabudol si zobrať uterák a zmizol sa drevenými dverami. Idiot prečo som len musela isť ja?

Zatiaľ čo sa on sprchuje tak som sa poobzerala po izbe. Ťažké čierne závesy, okná drevené ako som už spomínala. Je tu televízia a aj menší stôl jedná stojanová lampa na pravej strane postele. Posteľ tá je veľká. Keď si na ňu sadnem mam chuť si ľahnúť a už nikdy nevstať. Je veľmi pohodlná.

Podišla som k svojmu kufru a z neho vytiahla obyčajnú mikinu a tepláky. Prichystala som si to na posteľ k môjmu uteráku a iba čakala kedy z kúpeľne už vyjde Reed.  


Konečne sa otvorili dvere a z nich vyšiel Reed zabalený iba v uteráku. Vyhla som sa očnému kontaktu a vošla do kúpeľne prezmenu ja.  Jednoducho som sa opláchla a navliekla sa do oblečenia.

Keď som sa vrátila Reed ležal na posteli a niečo robil na mobile. Vyzeralo to moc vážne. Mračil sa a niečo zbesilo ťukal. Pretočila som nad ním oči, snáď si nemyslí že bude spať v tejto posteli. Pekne mu bude aj na zemi. Veď je predsa upír.


  ,,Mohol by si zliesť? Chcem isť spať,"

,,Veď spi,"

,,Nebudem spať v jednej posteli s tebou,"

,,No potom máš smolu," idiot. To ani nemôže na mňa pozrieť keď hovorí so mnou? Debil...

DARK SOULWhere stories live. Discover now