Alessia Grey
Egyedül léptem ki a suli kijáratán majd a lépcsőn lesiettem és megálltam az egyik padnál arra várva, hogy Drake megjelenjen mivel úgy volt, hogy suli után együtt tanulunk. Újra elővettem a telefonomat, hogy ellenőrizzem az üzeneteimet, de egy értesítés sem fogadott. Így írtam egy rövid üzenetet Draknek.
,, Merre vagy? "
Nem kaptam választ, ezért leültem a padra és reménykedtem abban, hogy felbukkan.
- Buszra vársz? --a hirtelen hangtól összerezzentem, majd az érkező hang irányába fordultam. Justin félmosollyal nézett rám. Egyik vállán a táskája lógott és a haja göndörfürtökben lógott a szemébe.
- Nem, a barátomra --feleltem zavartan.
- Ohh értem, pedig szívesen haza vittelek volna ismét --mosolyodott el.
- Kedves tőled --hajtottam le a fejem és reméltem, hogy nem veszi észre mennyire vörösödik az arcom.
- Hát akkor én megyek is --köhintett egyet, én pedig újra felnéztem.
- Ja jobb is lesz --lépett hozzánk Drake hirtelen.
- Majd beszélünk --mosolyogtam rá, de ahogy Drake arcára néztem lefagyott az arcomról a mosoly. Justin csak biccentett majd megfordult és elindult a parkoló felé.
- Miért kellett ilyen bunkónak lenned? --néztem Drakere, aki gyilkos tekintettel meredt Justin után.
- Persze, majd még kedves is leszek vele amiért rád mászik --csattant fel majd dühösen elindult az autója felé.
- Nagyon gyerekesen viselkedsz! --indultam el utána.
- Igazán? Te meg rohadtul nem úgy csinálsz mintha pasid lennék! --fordult felém morogva.
- Mi van? Azért, mert beszélgetek egy sráccal? Nem hozzá menni akarok! Új srác a suliban, kellenek neki barátok --feleltem ugyan olyan hangnemben, mint ő.
- Barátkozzon mással ne veled --förmedt rám újra, én pedig lecövekeltem egyhelyben.
- Megyek busszal --fordultam vissza.
- Ne csináld már --kiabált utánam Drake.
- Feleslegesen veszekszel velem és még én ne csináljam? --morogtam, de nem fordultam felé.
- Jó, akkor menj busszal! --kiabálta újra, én pedig dühösen lépkedtem a buszmegállóba. Leültem az ott lévő padra és próbáltam magam összeszedni mire az iskola busz megérkezik. Pár perccel később feltűnt a sárga jármű, majd megállt a busz jelzésű tábla előtt. A fülesemet bedugtam majd felszálltam és leültem egy üres helyre. A fejemet a hűvös üvegnek döntöttem, majd ahogy elindult a busz a suhanó épületeket és fákat kezdtem figyelni. Nem értettem Drake viselkedését, csak beszélgettünk Justinnal semmi nem történt és nem is fog! Az egy dolog, hogy kicsit felkavarta bennem az állóvizet, de az-az égvilágon semmit sem jelent.
- Hé, te nem itt szállsz? --hajolt előre egy raszta hajú lány, én pedig felébredtem a kábulatból és idegesen körbe néztem.
- De igen, köszi --álltam fel, majd leszaladtam a buszról mielőtt becsukódott volna az ajtó.
Anya és apa kocsija sem állt a felhajtón, így előkerestem a kulcsomat miközben elindultam a házunk felé. Ahogy beléptem az ajtón a kellemes meleg fogadott, és azonnal levettem a kabátomat meg a cipőmet. A délután további részében tanultam, meg kerültem Drakenek az üzeneteit, amik elborították a telefonom kijelzőjét. A nappaliban ülve megnyitottam a facebook-ot, amin az első bejegyzés egy esemény volt még pedig a szombati bulit jelezte. Rámentem a bejegyzésre, ahol meglett változtatva a buli témája.
,, Hivatalos! Karácsonyi buli lesz Frewennél!! Most szombat!"
Lejjebb görgettem, ahol megjelentek a nevek, akik ,,résztvevő" meg ,,érdeklődő" kupacba lettek szét szórva. A fél suli akart jönni a bulira, ami azt jelenti, hogy rengetegen lesznek és nekem nem kellene inkább menni. Nem bírom a tömegeket meg egyébként is a bulikat utálom, de csak Drake miatt volt úgy eddig, hogy megyek... De most, hogy így állunk kétlem, hogy menni fogok. A következő pillanatban a telefonom megcsörrent, de nem Drake volt hanem Clara.
- Szia --vettem fel telefont és közben próbáltam kinyitni a gumicukroszacskót.
- Jössz a bulira? --tért azonnal a lényegre.
- Nem hiszem --ingattam a fejem.
- Ne már, akkor kivel menjek el?! Jönnöd kell Alessia! --kezdett el nyafogni, nekem pedig nem volt kedvem hozzá.
- Drakel összevesztem, és egyébként is ahogy lehet én kerülöm a nagy tömegeket --feleltem, de jól tudtam, hogy úgy is addig dumál míg rá nem vesz.
- Miért vesztetek össze?
- Az új sráccal beszélgettem és kiakadt --feleltem.
- Mit beszéltetek? --kíváncsiskodott.
- Miért fontos ez? Nem történt semmi, még is Drake féltékenykedik nincs ehhez kedvem --csattantam fel.
- Jól van na --fújtatott a vonal végén sértetten.
- Bocs Clara, de tényleg nincs kedvem ehhez --feleltem sóhajtva.
- Jó, de gondold át a bulit! Szia --nyomta ki a hívást és egyből tudtam, hogy megsértődött.
Ha tetszett a fejezet egy csillaggal jelezd!
BOLDOG KARÁCSONYT MINDEN OLVASÓMANK! :D
Instagram: kamyblogjaofficial
ESTÁS LEYENDO
Dangerous | BEFEJEZETT
Novela JuvenilJustin Daniellsnek az a feladata, hogy megölje apja ellenségének legféltettebb kincsét, még pedig a lányát, de mi van akkor ha a fiú képtelen meg tenni apja kívánságát? És ezzel a saját életét is kockáztatja? 2019