🎁Kilencedik fejezet🎁

978 62 4
                                    

Justin Daniells

Rühelltem szakadó hóban vezetni, mivel mindig órákba telt mire haza értem. Most sem volt máshogy félórás útból, másfélórás lett és ahogy a lakáshoz értem még normális parkolóhelyet sem találtam. Dühösen vágtam be az ajtót amikor végre beléptem a meleg lakásba. A kis előszobából ráláttam a nappalira, ahol Josh ült a laptopja előtt és videojátékózott.

- De soká jöttél --szólalt meg, én pedig csak unottan rá néztem.

- Te mikor jöttél el, hogy máris itthon vagy?

- Öt órám volt --vont vállat.

- De jó valakinek --morogtam majd a konyhába indultam.

- Karácsonykor jössz velem anyuékhoz? --kérdezte tömött szájjal, én pedig az üres hűtőbe néztem be.

- Nem --ráztam meg a fejem és becsaptam a hűtő ajtót.

- Miért? Itt akarsz döglődni végig?

- Nem akarok apámmal találkozni --feleltem.

- Ja értem, maradnék itt veled, de anyám kinyírna, ha nem mennék haza --csukta le a laptopját.

- Tudom, elleszek én egyedül –feleltem, mivel az előző karácsonyaim is körülbelül ilyenek voltak. Tengődtem néha a barátaim között majd full egyedül maradtam karácsony napján.

- És mi van Alessiával? –kérdezte, miközben én a mobilomat vettem elő, hogy kaját rendeljek.

- Mi lenne?

- Mondd meg te --fonta össze a karjait.

- Nincs semmi, kell még egy kis idő --feleltem.

- Nem fogod tudni megtenni --ingatta a fejét majd felállt.

- Miért mondogatod ezt? --csattantam fel, és a telefont a fülemhez emeltem.

- Mert már belezúgtál --kapott fel egy almát a kosárból.

- Akkorra barom vagy --néztem rá lenézően, majd átadtam neki a telefont.

- Rendelj kaját, addig sem dumálsz baromságokat –mondtam, majd a szobám felé vettem az irányt, hogy átváltsak melegítőre. Éppen a pólót cseréltem át amikor Josh belépett a szobámba.

- Itt van az apád –mondta, én pedig abban a pillanatban lefagytam.

- Mi van? --indultam ki kis fáziskéséssel, majd őt félre lökve kimentem. Apám a nappaliban állva mérte végig a lakást.

- Szia apa --köszöntem neki, és közben próbáltam nem törődőm stílust magamra ölteni.

- De nagy a lelkesedésed --nézett rám mogorván.

- Minek kellene örülnöm? --néztem rá kérdőn.

- Nem veszekedni jöttem! --kezdett el járkálni a kanapék között.

- Mi a helyzet a lánnyal? Nem válaszoltál a hívásaimra mostanában...

- Nem volt időm --feleltem az utóbbi megjegyzésére, mivel azt nem mondhattam, hogy szándékomban állt őt kerülni.

- És mi van Grey lányával? --tért vissza Alessiára.

- Összebarátkoztam vele --feleltem.

- Nagyon jó! Akkor most elmondom, hogy a terven változtattam egy kicsit --csapta össze a kezét, mint aki valami borzasztó jó ötletet talált ki.

- Hagy halljam --néztem rá unottan.

- Karácsony után elrablod, elviszed a régi nyaralónkba és váltság díjat követelünk, majd amikor azt megkaptuk megölöd --regélte el a tervét, nekem pedig összerándult a gyomrom.

- Miért kell még meg is ölnöm? --kérdeztem hirtelen és azonnal megbántam. Apám összehúzott szemmel lépett közelebb hozzám.

- Ha belemersz szeretni abba a fruskába én magam fogom megölni –fröcsögte, én pedig legszívesebben behúztam volna neki. Nem feleltem arra, amit mondott mert nem akartam, hogy a szavaim bármit is eláruljanak. Nem zúgtam bele Alessiába, de nem akarom, hogy bántódása essen. Apám még végig mérte a lakást majd kivonult köszönés nélkül.

- Gyűlölöm --sziszegtem az ajtóra meredve.

- Haver, apád tökre kattant --szólalt meg Josh, én pedig dühösen megfordultam majd a szobámba vonultam.

***

Karácsony előtt egy héttel

Josh már felpörögve indította a hetet mivel alig várta, hogy a szüleihez haza utazzon, én vele ellentétbe semmit nem éreztem. Inkább jártam volna suliba továbbra is mint, hogy egyedül rohadjak az üres lakásban a gondolataimmal. Egyébként Josh-nak a szülei ugyan úgy maffia tagok, mint az apám, csak ők szeretik a fiúkat nem úgy, mint a nagy Mr. Daniells! Akárhányszor láttam Alessiát a szívem dübörgött és a gyomrom görcsbe rándult. Nem akartam ártani neki és egyszerűen kerülni kezdtem. Eldöntöttem, hogy távol maradok tőle mielőtt még többet kezdek érezni iránta és karácsony után megteszem, amit apám kér. Kikell kapcsolnom az érzéseimet vele kapcsolatban. A tervem megvolt, de nem jött össze.

Ha tetszett a fejezet egy csillaggal jelezd! :D

Instagram: kamyblogjaofficial 

Dangerous | BEFEJEZETTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora