Justin Daniells
Meglepett, hogy Alessia anyja meghívott és semmikép nem akartam elfogadni a meghívást mert a terveimnek nagyon ellent mondott szituáció. De, amikor az üres lakásba visszaértem eszembe jutottak Ales szavai és az anyja ötlete, így összeszedtem pár holmim és úgy döntöttem elmegyek hozzájuk. Miközben feléjük tartottam és a karácsonyi kirakatok között haladtam el eszembe jutott, hogy valamit vinnem kellene mivel csak vendégségbe megyek ezért a nagy pláza parkolójában leálltam majd felmentem a földszintre és ahogy megláttam a pékséget beálltam a sorba.
Pár percig ott álltam majd amikor rám került a sor zavartan a pultos nőre néztem.
- Mit szokás karácsonyra vinni? -kérdeztem, mire az anyám korabeli nő elmosolyodott.
- Bejglit --felelte majd két csomaggal a pultra tett.
- Köszönöm --vettem elő a tárcám majd kifizettem a süteményt. Ahogy kiléptem a sorból egy ékszerboltot pillantottam meg majd a kirakathoz sétáltam....***
Alessia Grey
Fürdőben álltam vagy félóráig mire kimertem menni a hálóingemben Justinhoz. Amikor beléptem a szobámba, a matracon ült a kék kockás pizsama nadrágjában és fehér pólójában. Minden egyes mozdulásától furcsa áramlat futott végig bennem és nagyon reménykedtem benne, hogy nem vörösödők el minden alkalommal.
- Filmet terveztem nézni, csatlakozol? --léptem a laptopomhoz.
- Persze --emelte fel a fejét a telefonjából majd a tekintetével végig mért és a fejem azonnal lángokban állt.
- Belülre ülsz vagy kívülre? --vittem a gépet az ágyhoz.
- Belülre --húzódott fel az ágyamra majd a támlának dőlt. Én is leültem mellé, de mielőtt felhúzódhattam volna egy kést véltem felfedezni a matrac szélénél. Lehajoltam érte majd Justin felé fordultam.
- Azt hiszem ez a tiéd --nyújtottam át neki a kést, ő pedig lemeredve nézett a tárgyra. A tekintetünk egymásba fonódott és hirtelen nem azt a srácot láttam, akit meghívtunk, hanem egy teljesen más valakit.
- Miért hordasz magaddal kést? --kérdeztem száraz torokkal.
- Nekem most kikell mennem --pattant fel, majd kirohant a szobámból.
A kés az ágyon hevert és úgy éreztem mintha valami piszkos fegyver lenne, így megfogtam és Justin táskájába süllyesztettem. Valamit titkol... Valami sötétet. Felálltam az ágyról, majd kimentem a folyosóra és a fürdőszoba felé vettem az irányt. Tudtam, hogy ő van bent mivel anyáék még lent tartózkodtak és a villany égett a kis helységben. A fa ajtóhoz léptem, ami résnyire nyitva volt. Justin a mosdókagylóra támaszkodott és a tükörbe meredt. Fogalmam sem volt mi baja lehet, de úgy tűnt nincs jól, a kezein kidagadtak az erek és egyre szorosabban fogta a mosdókagylót.
Betoltam az ajtót majd beléptem mellé.
- Minden rendben? --álltam mögé, nem mozdult, sőt rám sem nézett percekig.- Miért akartad, hogy átjöjjek? --kérdezte hosszú néma csend után.
- Most ezt miért kérded? --néztem rá a tükrön keresztül.
- Mert túlságosan közel engedsz magadhoz amikor nem is ismersz --fordult felém nagy lendülettel.
- Te kezdtél közeledni felém --vágtam vissza, és kezdtem rosszul érezni magam.
- Nem abból az okból, amiből te hiszed --vágta hozzám a szavakat, én pedig esetlenül néztem fel rá.
- És elmondanád azt az okot? --kérdeztem remegő térddel. Túl nagy hatással volt rám pedig tényleg csak pár hete "ismertük" egymást. A tekintetünk össze fonódott, de semmit nem tudtam kiolvasni belőle. Percekig meredhetünk egymásra, mire kikerült majd kiviharzott a kishelységből. Összekellett magam szednem és ehhez perceket álltam a tükör előtt majd visszaindultam a szobámba. A matrac üres volt és semmi holmija nem volt a szobában. Elment. Leindultam a lépcsőn és amikor leértem a családom kérdő tekinteteivel találtam szembe magam.
- Összevesztetek? --kérdezte anya, mire én vissza rohantam a szobámba. A fenébe is! Tudtam, hogy rossz ötlet áthívni, biztosan nyomulós ribancnak tart, aki a kéthetes szakítása után már rámászott egy másik srácra. Amikor nem ez volt a tervem, én nem is számítottam arra, hogy anya meghívja, de tényleg! Elzárkóztam a szobámba és nem is terveztem kijönni onnan egyhamar.
Ha tetszett a fejezet kérlek egy csillaggal jelezd! Nekem ez sokat jelentene! :))
Instagram: kamyblogjaofficial
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dangerous | BEFEJEZETT
Ficção AdolescenteJustin Daniellsnek az a feladata, hogy megölje apja ellenségének legféltettebb kincsét, még pedig a lányát, de mi van akkor ha a fiú képtelen meg tenni apja kívánságát? És ezzel a saját életét is kockáztatja? 2019