Alessia Grey
Szerintem más kihasználta volna az elmúlt eseményeket és otthon maradt volna biztonságban. Én nem így tettem, a szünet utáni első tanítása napon megjelentem. Apa elvitt, aminek örültem mert bevallom feszengtem a gondolattól, hogy egyedül legyek bárhol is. Sérülést hagyott bennem az, ami történt, de tudtam, ha otthon maradok csak rosszabb lesz. A gondolataim kavarogni kezdenének még jobban és végül összeomlanék.
- Na megérkeztünk --szólalt meg apa és leállította a motort.
- Köszi, hogy elhoztál --mosolygok rá.
- Biztos, hogy beakarsz menni? --nézett rám aggodalmasan.
- Igen apa, rendben leszek --nyomok puszit az arcára majd kiszállok a téli hidegbe.
Pár pillanat hezitálás után elindulok. Miközben a parkolón át haladtam eszembe jutott Josh. Mi van, ha visszatér? Mi van, ha újra... Megráztam a fejem és ettől lehet bolondnak tűntem, de a pánikomat gyorsan elhessegetem.
- Ales! --ugrott a nyakamba Clara, én pedig megkönnyebbülten átöleltem.
- Minden oké? Nem kellett volna otthon maradnod? --faggatott, de a látó körömben egy fekete Jeep tűnt fel. A pulzusom azonnal az egekbe került és libabőr végig futott rajtam. Clara nem kapott választ a kérdéseire mert pillanatok alatt elfelejtettem miről is beszéltünk.
Nem lehet, hogy ő az... De még is az-az érzésem volt.
- Ez nem lehet... --mordult fel Clara.
- Ales te tudtad ezt? --rázta meg a vállam, de csak az autót figyeltem, ami leállt a parkoló szélében.
- Jó, látom sokkot kaptál --dünnyögte.
A Jeep ajtaja kinyílt majd Justin kiszállt belőle. Fekete napszemüveg volt rajta, a haja göndör fürtökben állt. Jól nézett ki, mint mindig és fogalmam sem volt mit keres itt.
Azt mondta elmegy Peachwoodból... Most még is itt van. Justin elindult felénk és egyenesen felénk nézett. A szemüveg miatt nem tudtam megállapítani a tekintetéből semmit, de így is a szívem ezerrel kalapált...
- Menjünk be --karolt belém Clara és mielőtt bármit reagálhattam volna berángatott.
- Nem kellene apádnak szólni? --kérdezte Clara miközben a folyosón sétáltunk.
- Nem --vágtam rá talán túl gyorsan is.
- Alessia! --állt meg hirtelen.
- Mi az?
- Ő miatta raboltak el! Én értem, hogy tetszik ez a kisfiús imidzs és hogy közben rosszfiú, de majdnem megöltek!
- Majdnem őt is megölték! Megvédett Clara --mondtam, de a barátnőm hajthatatlan volt.
- Most legszívesebben itt hagynálak a francba, de nem merlek egyedül hagyni --kezdett el duzzogni.
- Clara nem fognak az emberekkel teli folyosón kinyírni!! --fogtam a fejem.
- Szóval hagyjalak békén? --fortyogott tovább.
Na jó erre tényleg nincs szükségem! Az helyett, hogy válaszoltam volna én hagytam magára. Tíz perce szálltam ki apa autójából és már annyi minden történt, hogy időm sem volt feldolgozni.
Clara nem sokkal később utolért és együtt léptünk be órára.
Matek. Ez egyenlő volt azzal, hogy a gondolataim elő jöttek és teljes egészében Justin belépőjére gondoltam majd a lőttsebére.
- Hé, kicsengettek --bökött oldalba Clara, mire én kizökkentem a gondolat menetemből. Már is vége az órának?
- A fenébe elkell szaladnom a tanárihoz --fújtatott és míg én csak a ceruzámat tettem el ő már készen volt.
- Haladnál? --kezdett el rugózni.
- Menj csak én ráérek --feleltem.
- Nem hagyhatlak egyedül!
- Komolyan? Basszus Clara nem fognak megölni a suliban --csattantam fel.
- Jó akkor találkozunk a kövi órán, de ha addig lesz valami bajod én falnak megyek --indult ki morogva a teremből.
Pár perccel később én is kiléptem a folyosóra és szerencsétlenségemre Drakebe botlottam.
- Szia --simította meg a felkarom amit hirtelen nem tudtam hova tenni.
- Szia --húzódtam el.
- Milyen volt a szünet? –érdeklődött, nekem pedig a pisztoly durranások a fülemben kezdtek csengeni.
- Ales --szólított meg, de még ezt is tompán hallottam, de azért válaszoltam.
- Elment. Neked? --kérdeztem vissza.
- Nekem is jó volt, de veled jobb lett volna --mosolyodik el halványan.
Bármennyire is nagyobb gondom volt Drake érzéseinél, ez most szíven ütött és rettentően jól esett.
- Hiányzol Alessia –simította meg hüvelykujjával az államvonalát.
- Én... Sok minden történt Drake. Nem tudok most erre mit mondani --húzódtam el, majd kikerülve őt elindultam a folyosón.Ha tetszett a fejezet egy csillaggal jelezd! :D
Instagram: kamyblogjaofficial
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous | BEFEJEZETT
Genç KurguJustin Daniellsnek az a feladata, hogy megölje apja ellenségének legféltettebb kincsét, még pedig a lányát, de mi van akkor ha a fiú képtelen meg tenni apja kívánságát? És ezzel a saját életét is kockáztatja? 2019