Justin Daniells
Tudtam, hogy Alessia kiakad az igazságon, de mivel volt még mit megbeszélnünk így elkellett terelnem a témát.
- Szóval szerinted anyud és apum között volt valami? –kérdeztem, bár igaz ő nem így mondta, de nekem azonnal ez jutott eszembe.
- Hát erre így konkrétan nem gondoltam, de most, hogy mondod –sóhajtotta, és közben az úton elhaladó autókat figyelte.
- Figyelj lehet az lenne a legjobb, ha rákérdeznél... Jobb mint, hogy ezen kattogunk nem? –kérdeztem, mivel így késő délután már nem fogott az agyam.
- És mi van, ha ne mondd igazat? --fordult felém az ülésen.
- Ha látod rajta, hogy nem mondd igazat akkor kiderítjük mi az igazságot --ígértem meg neki és láttam, hogy ezzel kicsit megnyugtattam.
- Viszont most haza kell vinnelek mielőtt a szüleid aggódnának --indítottam be az autót majd kikanyarodtam a körútra. Pár perccel később már a Grey háznál álltam le. Láttam a hezitálást Alessián majd végül kiszállt. Megvártam míg bemegy majd haza indultam.
Alessia Grey
Péntek reggel apa vitt megint suliba. Nem kérdeztem meg tegnap anyát a képről, sőt felsem hoztam azt sem, hogy apa rám állította Justint. Nem akartam veszekedést és bevallom egyfolytában csak anya és Mr. Daniells volt a fejemben. Mi van, ha tényleg volt valami közük egymáshoz?
- De csendes vagy babám --szólalt meg, miközben megállt egy piros lámpánál.
- Csak fáradt –feleltem, és ezzel el is intéztem, hogy ne kérdezősködjön többet.
A sulinál azonnal kiszálltam majd beindultam. Persze a parkolóban már kiszúrtam a fekete Jeepet szóval Justin biztosan itt van már. Egyébként ahhoz képest, hogy követ egyszersem láttam meg az autóját, vagy csak mert nem figyeltem. Volt egy megérzésem, hogy az előadó teremben van ezért elindultam oda. Nyitva volt az ajtó így azonnal bekanyarodtam. Justin a gitárjával a kezében ült, a zongoránál pedig a vöröshajú Bella ült. Legutóbb akkor találkoztam Bellával amikor meghallgattam az újonnan szerzett zenéjét... Akkor találkoztam Justinnal elsőnek. Valamilyen dalt játszottak most is és ezért nem is akartam zavarni így meghúzódtam az árnyékban, mint mindig.
- Justin! Király ez a szöveg --állt meg Bella.
- Kösz, nem vagyok nagy író csak néha szoktam szöveget írni --felelte mosolyogva Justin.
- Kérdezhetek valamit? --fordult teljesen meg Bella és a papíron írt szöveget tartotta.
- Persze --bólintott Justin és letette a gitárt.
- Alessiának írtad ezt? --a nevem hallattán összerándult a gyomrom és a pulzusom az egekbe szökött.
- Talán --vont vállat. Őszinte legyek meglepődtem, hogy Bella ezt feltételezi, mivel nem beszéltem vele soha Justinról. Lehet talán ők már többet dumáltak, mivel Justin úgy tűnik elég sokat lóg itt.
- Talán? Szerintem biztos, elég sokat beszélsz róla --igazítja meg a szemüvegét.
- Na jó, ne szekálj tovább! Kérem a szöveget --állt fel szórakozottan, majd ahogy a lapot megkapta felvette a hátizsákját.
- Majd találkozunk –hátrált, én pedig ijedten fordultam ki és mentem a folyosóra. A szekrényeknél álltam meg és vártam, hogy Justin kijöjjön, de mielőtt ez megtörtént volna, Drake hirtelen megállt előttem és egyik kezével a szekrényre támaszkodott.
- Szia Ales --mosolygott rám, én pedig viszonoztam, hogy ne tűnjek bunkónak.
- Szia Drake... Most nem alkalmas –mondtam, és az előadó terem felé néztem ahonnan Justin éppen kilépett és egyenesen ránk nézett.
- Neked sosem alkalmas --ingatta a fejét csalódottan.
- Drake... Mi már nem vagyunk együtt --mondtam, de úgy tűnt nem vesz komolyan.
- Most, de te is tudod, hogy szeretsz --mosolyodik el újra. Én pedig újra Justin felé néztem, de ő már sehol sem volt.
- Persze higgy csak ebben --mordulok rá, majd kislisszolok a karjai közül.
- Ales kérlek --kiabált utánam, de én elindultam arra amerre Justin eltűnt.
***
Suli után még próbáltam Justin-t megkeresni, de nem találtam. Sőt egésznap Clarlával sem találkoztam és el sem értem. Plusz okot kaptam, hogy beszéljek Justinnal. Pillanatok alatt rémképek jelentek meg fejemben. Miközben elindultam a buszfelé eszembe jutott, amit Justin mondott. ,,Suliban és utána bárhova mész követni szoktalak... Magyarán a távolból vigyázom rád " Szóval ha nem megyek haza egyenesen, hanem esetleg az ellentétes irányba indulok, akkor Justin esetleg előkerül. Nem láttam a parkolóban már az autóját, és volt egy olyan érzésem, hogy ma már nem szándékozott követni, de azért elindultam a megállótól a parkolón keresztül. Már messze jártam a sulitól, és a kirakatok előtt sétáltam amikor hirtelen mellém lépett valaki, én pedig ösztönösen a történtek miatt összerezzentem és az illető felé fordultam. Justin sétált mellettem zsebretett kézzel.
- Hova mész? És hol van Clara?
Ha tetszett a fejezet egy csillaggal jelezd! :D
Legyen ma még rész?
Instagram: kamyblogjaofficial
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dangerous | BEFEJEZETT
Ficção AdolescenteJustin Daniellsnek az a feladata, hogy megölje apja ellenségének legféltettebb kincsét, még pedig a lányát, de mi van akkor ha a fiú képtelen meg tenni apja kívánságát? És ezzel a saját életét is kockáztatja? 2019