Alessia Grey
- Egyenes? --kérdezte apa, miközben a fát beállította az ablak elé.
- Aha –bólintottam, majd kinyitottam a karácsonyi dobozt, ami tele volt díszekkel. Éppen az égősort vettem elő amikor csengettek.
- Kinyitnád az ajtót Ales? --kiabálta anya a konyhából.
- Most kezdek el díszíteni --kiabáltam vissza.
- Nagyi az emeleten van, apád és nagyapád a garázsban, nekem meg tele a kezem –közölte, én pedig a szememet forgatva felálltam és kiindultam. A bejárati ajtóhoz érve kinyitottam, és ahogy megláttam a küszöb előtt Justin-t a pulzusom az egekbe szökött.
-Szia --mosolyodott el zavartan.
- Szia --néztem rá sokkoltan. A kezében két bejgli volt, amin elmosolyodtam.
- Nem tudtam ilyenkor mit szokás hozni --vakarta meg a tarkóját.
- Nem baj, tökéletes ez --álltam arrébb.
- Baj, hogy mégis jöttem? –kérdezte, én pedig átvettem a sütiket.
- Nem --mosolyodtam el, és úgy éreztem nem bírom vissza fogni magam.
- A szüleidnek sem? –faggatott, majd levette a kabátját, cipőjét és hátizsákját is a falnak támasztotta.
- Gyere --invitáltam be, közben a mosolyomat nem bírtam letörölni.
- Jó napot Mrs. Grey --köszöntötte anyát, aki lisztes arccal felnézett ránk.
- Jaj, de örülök, hogy eljöttél! Kérsz valamit? Vacsora még később lesz --kezdett el anyáskodni.
- Nem kérek semmit köszönöm! --mondta Justin, én pedig letettem a bejglit a pultra.
- Segítesz fát díszíteni? --fordultam felé.
- Öhm igen –bólintott, én pedig elindultam a nappali felé.
- Még nem díszítettem fát --szólalt meg amikor a kezébe nyomtam az égősort.
- Komolyan? --néztem rá meglepetten. Csak bólintott és az égősort kezdte birizgálni. Megint szerettem volna megölelni, mert úgy éreztem szüksége lenne a szeretetre, de nem volt olyan kapcsolat köztünk, így inkább csak leültem mellé és segítettem neki az égősorral. Negyedórával később felkerült az égősor, és abban a pillanatban apa meg nagyapa belépett. Justin idegesen fordult el a fától apuék felé.
- Úgy látom vendégünk van --szólalt meg apa nem tetszően. Tudtam, hogy nemfog örülni Justinnak, de úgy voltam vele, hogy majd megbékél.
- Justin... Morgen --lépett apához majd kezet fogtak. Papának is bemutatkozott, aki rögtön beszélgetni kezdett vele. Eközben apa bejött a nappaliba és felvett egy gömböt majd a fára akasztotta.
- Nem tudtam, hogy új barátod van --szólalt meg.
- Csak egy barát --feleltem.
- És miért kell itt töltenie akkor az ünnepet? --kérdezte.
- Mert nincs kivel, és anya meghívta --válaszoltam unottan és tovább díszítettem a fát.
- Anyád hívta meg? --nézett rám hitetlenkedve.
- Tudod milyen --forgattam a szemem.
- Nem szimpatikus nekem ez a gyerek --morogta.
- Miért? --fordultam felé sóhajtva.
- Emlékeztet a múltamból egy emberre --válaszolta elmerengve. Mielőtt válaszolni tudtam volna Justin visszalépett hozzánk.
- Ugye nem zavarok Mr. Grey? –kérdezte, mire apa megrázta a fejét és mosolyt erőltetett magára.
- Nem, érezd magad itthon! --elfordult tőlünk majd anyához ment a konyhába.
Félórával később készen lettünk a fával és már csak a fagyöngyöt kellett feltennem a boltívre. Felálltam a kis sámlira, de még így is nyújtózkodnom kellett.
- Várj segítek --állt meg velem szembe Justin, majd felragasztotta egy pillanat alatt a fagyöngyet. Mosolyogva rám nézett és csak centik választották el az ajkainkat. Egymás szemébe meredtünk, majd a következő pillanatban Justin tekintete lekalandozott az ajkaimra, bennem pedig leírhatatlan érzések kezdtek kavarodni.
- Gyertek enni! --zökkentett ki anya hangja és azonnal leléptem a sámliról. Zavartan indultam el az ebédlő asztalhoz, ahol már a nagyiék helyet foglaltak és anyuék is. Justint nagyi lehúzta maga mellé így egymással szembe kerültünk. Nem tudtam figyelmen kívül hagyni a beszélgetésüket, amiért vacsora után bocsánatot terveztem kérni Szerencsére kínos beszélgetésbe nem kerültünk amiért apának hálás voltam mert jól tudtam, hogy nem bírja Justint. Miután végeztünk ajándékot osztottunk, amiből Justin kimaradt mivel eléggé váratlanul toppant be. Anyának segítettem összetakarítani, addig apuék karácsonyi filmeket néztek és úgy tűnt Justin élvezi nagyi frappáns beszólásait a filmmel és a reklámokkal kapcsolatban.
- Menj és vedd elő a matracot Justinnak --utasított anya amikor beindítottam a mosogatógépet.
- Szóval engeditek, hogy a szobámban aludjon? --néztem rá meglepetten.
- Nyitott ajtónál --emelte fel a mutatóujját figyelmeztetés képpen.
- A zárt ajtónál sem történne semmi --feleltem.
- A fagyöngy alatti produkciótok után ezt nagyon kétlem –válaszolta, én pedig éreztem ahogy elvörösödőm.
- Inkább megyek --indultam fel a szobámba.
A matracot előhúztam a vendégszobai ágy alól, majd a szobámba húztam. Nem tudtam eldönteni milyen közel húzzam az ágyamhoz, így középen hagytam és megágyaztam rajta. Justin jól időzítve felbukkant ahogy végeztem.
- Szóval szobatársak leszünk?
Ha tetszett a fejezet egy csillaggal jelezd!
Instagram: kamyblogjaofficial
ESTÁS LEYENDO
Dangerous | BEFEJEZETT
Novela JuvenilJustin Daniellsnek az a feladata, hogy megölje apja ellenségének legféltettebb kincsét, még pedig a lányát, de mi van akkor ha a fiú képtelen meg tenni apja kívánságát? És ezzel a saját életét is kockáztatja? 2019