Pohled Freda:
Když jsem šel kolem skleníku uslyšel jsem zvláštní rozhovor Naly, Ange, Alice a Katie. Šel jsem za nimi, ale tak aby mně neviděly. To co jsem slyšel mě překvapil. Ange milovala George a možná ho ještě miluje. Musím zjistit něco víc k té jejich hádce. Jediné co vím je tohle a to co všichni ostatní. Prý to byla hádka jakou ještě Bradavice nezažily a to ani za dob Pobertů. Jo o pobertech toho víme hodně. Teď už jen najít George a zjistit víc informací, které bych pak holkám kromě Ange mohl říct. Po usilovném hledání jsem ho našel na pokoji a je tu i Lee takže se aspoň jen tak hned nevymluví.
"Hele Georgi" řeknu svému dvojčeti
"Co je Freddie" zeptá s úsměvem, který zachvílí nejspíš zmizí.
"Tak mě zajímá proč se s Ange pořád hádáte" jak sem si typl přestal se usmívat a začal se mračit.
"Proč tě to zajímá?!" vyštěknul, čekal jsem různé reakce, ale tuhle ne.
"Jen tak, řekni mi to"
"Mě by to taky zajímalo" přidá se Lee a George se ještě víc zamračí.
"Fajn, prostě jsme se pohádali kvůli tomu, že se bavila s Rosierem" řekne a jeho jméno řekne s odporem
"Dobře, ale proč ti to tolik vadilo? Nám to taky vadilo, ale byla to její volba" řekne Lee a George si povzdechne neboť ví, že bez odpovědi ho nenecháme.
"Prostě jsem ji měl rád a vadilo mi to stačí?!" odpoví
"Ne" řekněme jednohlasně s Leem
"Jak moc si ji měl rád" zeptá se ho Lee.
"Miloval jsem ji" řekne a odvrátí od nás Pohled.
"Miluješ ji pořád?" zeptám se ho a doufám, že jeho odpověď bude jo.
"Ne" řekne a pořád se dívá do země.
"Proč?" zeptám se ho
"Už ta hádka mi ublížila, takže je lehčí ji nenávidět" podívá se na nás a úšklebne se.
"Dobře" odpoví Lee a já vím jistě, že tohle bude holky zajímat. Asi po půl hodině George odejde se slovy, že jde do kuchyně. Ihned vstanu a jdu psát dopis Nale.
Nal,
mám pár informací, které vás určitě budou zajímat. Jde o to, že jsem vás slyšel u jezera jak spovídate Ange. Rozhodl jsem zjistit něco od George, ale neřekl jsem mu o tom, že jsem vás slyšel. To co mi řekl vás bude zajímat. Takže co třeba dnes v 0:00 na Astonomce?Fred
Hned jak jsem to dopsal poslal jsem to po své sově Faith. Teď už stačí jen počkat na odpověď.
No a jak to bude pokračovat si musíte počkat do další kapitoly. 😀Uznávám, že jsem to ukončila v tom nejzajímavějším, ale to už je u mě docela normální řekla bych. 😂
Gigi❤️
ČTEŠ
Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️
FanfictionUkázka z knihy: ***** "Johnsonová vysvětli mi to!" zakřiči přes celou společenku George Weasley "Co na tom nechápeš Weasley?!" zakřičím zpět, štěstí, že tu nikdo není "Všechno" řekne a já se na něj otočím "Tak to máš smůlu já ti to nevysvětlím dok...