10. Párty 2/2

859 33 4
                                    

Najednou na mě někdo promluví...

"Tak co myslíš?" zeptá se mě.

"Je to tu hezké, ale vyděsil jsi mě" odpovím.

"To jsem nechtěl" řekne ironicky.

"Moc vtipný" odpovím sarkasticky.

"Špatná nálada?" zeptá se pobaveně.

"Jo,protože jsem tady" odseknu naštvaně.

"Tak odejdi" řekl klidně a já se usmála.

"Fakt?" zeptám se šťastně s úsměvem a on se úšklíbne.

"Ne" odpoví mi s úšklebkem.

"Weasley! Řekl si, že můžu odejít!" naštvala jsem se. Zase.

"A ty jsi tomu uvěřila" zasměje se.

"No jó! Já zapomněla, že jsi pořád idiot co nedodržuje pravidla" ironicky se zasměju.

"A proto mě tak nenávidíš, že?" řekne vážně a já se něj podívám. Ale z jeho obličeje, ani očí nejde poznat nějaká emoce. Už zase..

"Z tohohle důvodu ne, ale mám v tom případě dobrou zprávu" odpověděla jsem vesele a ironicky zároveň.

"A jakou?" zeptá se mě se zájmem

"Že jsi na 3. místě v seznamu lidí co nenávidím" odpovím, jako by to byla samozřejmost.

"No počkej až na třetím místě? Kdo mi sebral první?" řekne na oko šokovaně a překvapeně.

"První Rosier, druhé Zmijozel a pak ty" ušklíbnu se.

"Ach já zapomněl na toho Rosíka Smrtijedíka" jak to dořekne začneme se oba smát.

"Jak ze u Merlina mohlo napadnout Rosík Smrtijedík" stále se směju.

"Nevím" podívá se na hodiny a ještě řekne "Už by tu měli být."

"A kde vlastně jsou? Co jsem přišla tu nejsou a zachvíli to začne" zeptám se ho.

"Šli do kuchyně a jídelny a pro Mrzimor a Havraspár, ale už by tu měli být" odpoví na mou otázku a já přikývnu.

"Myslela jsem, že tu bude jenom Nebelvír"

"Tak to špatně" řekne a tím na skoro 2 hodiny naše konverzace padla.

*** po skoro 2 hodinách ***

"Jo jasně" řeknu nepřítomně.

"Hej víš na co jsem se tě vůbec ptala?!" výkřikne na mě Katie když jsme seděly v křeslech, které tu byli.

"Jo?" řeknu zmateně.

"Tam nám to řekni" odpoví se smíchem Nala.

"No...nevím" řeknu pravdu, neboť mě nenapadá nic na co by se mě mohly ptát.

"Merlin. Ptala jsem se co se dělo než tahle mimochodem fakt skvělá párty začala dělo" odpoví Katie.

"Jo no protože to vypadalo, že tu je klid teda aspoň nikdo neslyšel, že jste se hádali takže co se tu dělo?" zeptá se Alice.

"Když to musíte vědět tak jsme si povídali" odpovím bez zájmu jako by to byla nejnormálnější věc.

"COŽE!?" výkřikly najednou všechny až se pár lidí na nás podívalo.

"Nekřičte tolik! Jen jsme si povídali a bylo to fajn" řeknu a zase si vzpomenu na náš rozhovor.

"Takže by jste se mohli přestat hádat. Školou by zavládl klid. Merline to je skvělé!" řekne radostně Nala.

"Klid Nalo řekla jsem, že jsme si povídaly ne, že jsme přátelé nebo, že jsme uzavřeli mír" usklíbnu se.

"Fajn, ale teď mě omluvte jdu si pro něco k pití" řekne

"Ja jdu za Miou potřebuju se jí na něco zeptat" řekne Alice odejde stejně rychle jako Nala. Podívám se na Katie a ta řekne.

"Promiň Ange, ale já jdu za Lenkou potřebuju poradit s věštěním" jak to dořekne zmizí.

Ach Merlin. Kam mizí? Co nesmím vědět? Co mi tají? Však já to zjistím. Napiju se své ohnivé whisky a všimnu si jak směrem ke mně jde George Weasley. Zajímalo by mně proč. Přece jen se nebavíme tak je to divné.

"Ahoj Johnsonová" pozdraví mě když dojde

"Čau Weasley' pozdravím ho.

"Kde máš kamarádky? To už tě opustily?" zasměje se

"Ne, ale přišlo mi, že se vymlouvají" odpovím mu klidně.

"Zvláštní" řekne zamyšleně.

"Proč?" nechápu.

"Fred se vymluvil na to, že se musí ještě učit, Lee, že jde za Harrym a Oliver prý musí dořešit s Diggorym něco k famfrpálu" řekne.

V tu chvíli nám to dojde. Oni se vymlouvali, aby se mohli bavit. V tu chvíli oba vstaneme z křesel. Jenže vstaneme moc rychle a tak malém spadneme. Probíháme společenskou a hledáme je. To co vidíme nás překvapí, že zakopneme a spadneme.
Nala sedí vedle Freda, Fred ji drží kolem pasu a povídají si. Alice a Oliver spolu tancují a Katie a Lee sedí vedle sebe a čtou nějakou knihu.

"Zdá se mi to nebo.." zeptám se pořád zmateně a zvednu se ze země.

"Nezdá taky to vidím" odpoví Weasley a taky se zvedne. Otočíme se a jdeme si sednou zpátky do křesel.

"Řekneme jim, že jsme je viděli nebo počkáme dokuď nám to sami neřeknou?" zeptá se mě.

"Já bych počkala a až nám to řeknou řekněme jim, že jsme je viděli" odpovím a usklíbnu se.

"Tak co takhle mír a přátelství" navrhne a já přikývnu.

"Takže ty naše 'hádky' budou falešné a tím jim dáme takový trest, že by nám neměli lhát" řeknu a usklíbnu se.

"Zachvili to končí tak ahoj" řekne a vstane k odchodu.

"Ahoj" řeknu a každý jdeme jiným směrem. Tenhle rok začíná skvělě a to teprve bude legrace.

Rozhodla jsem se, že kapitolu vydám už teď. A to proto, že si nejsem jistá jestli bude odpoledko a nechci celý den myslet na to, že ještě musím vydat kapitolu. 😁❤️😂

Gigi❤️











Nenávidím tě Weasly! Nápodobně Johnsonová! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat